اخبار داغ

ساختمان مرکزی و مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افتتاح شد

ساختمان مرکزی و مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افتتاح شد
ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجتمع آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن این دانشگاه امروز (۲ تیر) با حضور محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان استانی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجتمع آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن این دانشگاه امروز (2 تیر) با حضور محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و مسئولان استانی افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

ساختمان اداری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به مساحت 4 هزار مترمربع در 4 طبقه با کاربری اداری، کتابخانه، سلف دانشجویان و سرای نوآوری ساخته شده است.

,

مجتمع آزمایشگاهی شهید احمدی‌روشن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نیز به مساحت 1500 مترمربع دارای 11 آزمایشگاه مجهز در رشته‌های شیمی، میکروبیولوژی و زیست‌شناسی است.

,

همچنین طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در حاشیه دیدار صمیمانه با اساتید و کارکنان واحد زنجان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

,

این طرح مربوط به همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با 63 بنگاه اقتصادی و مراکز صنعتی استان است که با هدف تأمین نیروی متخصص تحصیلکرده برای صنایع در چهارچوب طرح آموزشی دوگانه و پویش دانشگاه آزاد اسلامی، اجرایی شده که بر اساس آن دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ملزم به ارائه فهرست دانشجویان متقاضی طرح پویش و به‌کارگیری این دانشجویان در قالب یک برنامه آموزشی مدون در صنایع استان شده است.

,

در گام اول اجرای طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان 50 دانشجوی این دانشگاه حضور داشتند که 32 نفر از آن‌ها برگزیده و به صنایع استان معرفی شدند.

,

به گزارش موج رسا؛ حضور در چهارمین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، دیدار صمیمانه با اعضای هیات علمی و کارکنان واحد زنجان، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در مجتمع امام خمینی(ره) واحد زنجان و بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیدج نیز بخش دیگری از برنامه‌های سفر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به زنجان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه