اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان خبر داد؛

مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم گلستان در انتخابات

مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم  گلستان در انتخابات
دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مردم فهیم و غیور گلستان با حضور پر شور خود و رفتن به پای صندوق های رأی، در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سید محسن کاظمی در جلسه معارفه معاون دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان ، میزان مشارکت را در شهرستان مراوه تپه را بیش از ۸۸% عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به نقش و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات، بیانگر پایه های استوار مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است. این حضور می تواند نظام اسلامی را در برابر توطئه های بسیاری که علیه آن وجود دارد، بیمه کنند.

,

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت همچنین ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش اعضاء دبیر خانه ستاد انتخابات گلستان، در جهت هر چه بهتر برگزار نمودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر استان گلستان را قابل ستودن توصیف کرد.

,

در پایان حمید رضا کرد قاسمی معاون جدید دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، ضمن تاکید و توجه هر چه بیشتر به نقش، اهمیت، حساسیت و ظرافتهای موجود در فعالیت در این حوزه، داشتن همکاری توام با تعهد، سازش، تعامل و صمیمیت در جهت دستیابی به اهداف سازمانی را لازم و ضروری دانست.

,

گفتنی است؛ در پایان این جلسه، ابلاغ وی به امضاء سرپرست مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار به عنوان معاون جدید دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان از سوی سید محسن کاظمی به وی اهدا شد.

,

لازم به ذکر است که حمید رضا کرد قاسمی، متولد ۱۳۵۲ در گرگان و دارای تحصیلات فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی کشاورزی می باشد.همچنین وی پیش از این به عنوان رئیس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گرگان، کارشناس اداره سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گرگان، کارشناس سیاسی و انتخابات بخشداری گرگان و کارشناس ستاد امور جوانان استانداری گلستان انجام وظیفه می کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه