اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

مردم با حضور در انتخابات معادلات دشمن را بهم ریختند

مردم با حضور در انتخابات معادلات دشمن را بهم ریختند
صدرالحسینی گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی، یکی از پیام هایی که به دشمنان داشت این بود که قرار نیست مردم ایران اجازه دهند کسی برایشان در خارج از مرزها تصمیم بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به نقش مشارکت گسترده مردم در انتخابات در عرصه بین المللی گفت: تردیدی نیست که هر چه قدر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد توطئه‌های دشمن با شکست‌های بیشتری مواجه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا ,

وی افزود: حضور معنادار مردم در انتخابات ریاست جمهوری امسال علاوه بر اینکه موجب می شود دشمنان فکر اقدامات نظامی و امنیتی علیه کشورمان را از سر بیرون کنند، فشارهای اقتصادی و تحریمی را نیز کمتر کنند.

,

کارشناس مسائل بین الملل اظهار داشت: نظام سلطه و کشورهای استبکاری به راحتی خواسته هایشان را بر کشورهایی که دارای پشتوانه مردمی نباشند تحمیل می کنند.

,

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: لذا آنچه روشن است اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی، یکی از پیام هایی که به دشمنان داشت این بود که  قرار نیست مردم ایران  اجازه دهند کسی برایشان در خارج از مرزها تصمیم بگیرد.

,

وی تأکید کرد: حمایت مردمی از نظام سیاسی کشور که حضور در انتخابات یکی از مصادیق آن محسوب می شود، از مولفه های تعیین کننده اقتدار کشورها است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه