اخبار داغ

رئیس اورژانس استان یزد خبر داد

واژگونی اتوبوس با ۳۲ مسافر در ورودی روستای دهشیر/ آمار دقیق مجروحان هنوز مشخص نیست

واژگونی اتوبوس با ۳۲ مسافر در ورودی روستای دهشیر/ آمار دقیق مجروحان هنوز مشخص نیست
رئیس اورژانس استان یزد گفت: یک دستگاه اتوبوس با ۳۲ سرنشین در میدان ورودی روستای دهشیر از توابع شهرستان واژگون و در حال حاضر تیم های امدادی در محل حاضر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد دهقان در گفتگو با یزد رسا، با اعلام اینکه در حادثه واژگونی اتوبوس که صبح امروز در میدان ورودی روستای دهشیر شهرستان تفت به وقوع پیوست ۳۲نفر مصدوم شده انداظهار داشت: علت و جزئیات بیشتری از حادثه فعلا در دسترس نیست اما تیم های امدادی در محل حاضر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,
 
,
وی با اشاره به اینکه با توجه به شدت واژگونی و گزارشات فعلا نمی توان در مورد تعداد مصدومان و مجروحان احتمالی اظهار نظر کرد خاطرنشان کرد: طبق گزارشات اولیه هر ۳۲نفر مسافر این اتوبوس دچار مجروحیت شده اند اما در مورد وضعیت مجروحیت و تلفات احتمالی هنوز گزارشی موجود نیست.
,
 
,
رئیس اورژانس استان یزد در ادامه با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع گزارش این حادثه آمبولانس های اورژانس به همراه بالگرد اورژانس همچنین تیم های امدادی هلال احمر در محل حاضر شده اند و در حال ارائه خدمات پزشکی به مصدومان در حال انجام است.
,
 
,
شایان ذکر است اتوبوس مذکور حامل ۳۲ مسافر بوده است که صبح امروز حوالی ساعت۶بامداد در میدان ورودی روستای دهشیر تفت واژگون شده است و هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه منتشر نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه