اخبار داغ

گلایه شهروندان قزوینی از سیستم کند رسیدگی به مراجعان در بیمارستان قدس

گلایه شهروندان قزوینی از سیستم کند رسیدگی به مراجعان در بیمارستان قدس
عده‌ای از شهروندان قزوینی گفتند: ضرورت دارد تمهیدی از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اتخاذ شود تا پاسخگویی به مراجعان با سرعت بیشتری انجام تا از تجمع مردم نیز جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ بیش از یکسال از شیوع کرونا می‌گذرد و در این بازه زمانی مکرر از سوی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,
همواره بیان می‌شود که مهمترین عامل شیوع کرونا حضور در اجتماعات است لذا مردم از شرکت در تجمعات حتی خانوادگی منع می‌شوند.

اما بعضا مواردی مشاهده می‌شود که برخلاف موارد مذکور است.

عده‌ای از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین با اظهار گلایه از تجمع بیماران در بیمارستان قدس اظهار کردند: در مراجعه با بیمارستان قدس متاسفانه به دلیل سیستم کند انجام وظایف از سوی پرسنل در خدمات دهی به مراجعین، شاهد تجمع بیماران و خانواده آنان بودیم.

آنان افزودند: انتظار می‌رود مسئولان ذیربط که همواره بر عدم تجمع مردم در محیط بسته تاکید دارند نسبت به این موضوع نیز توجه بیشتری داشته باشند به ویژه آنکه در بیمارستان با بیماران مواجه هستیم و احتمال شیوع بیماری کرونا بالاست.

ضرورت دارد تمهیدی از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اتخاذ شود تا پاسخگویی به مراجعان با سرعت بیشتری انجام تا از تجمع مردم نیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه