اخبار داغ

رئیس سازمان صمت شمال استان کرمان:

افزایش ۲ برابری قیمت شن و ماسه در کرمان غیرقانونی است/ رسیدگی به این تخلف آشکار در تعزیرات استان پیگیری می شود

افزایش ۲ برابری قیمت شن و ماسه در کرمان غیرقانونی است/ رسیدگی به این تخلف آشکار در تعزیرات استان پیگیری می شود
مهدی حسینی نژاد گفت: متاسفانه افزایش قیمت شن و ماسه غیر قانونی و بدون کسب اجازه از مراجع قانونی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، چند روزی است که زمزمه های افزایش قیمت شن و ماسه در شهرستان های مختلف استان به گوش می رسد و خبرها حاکی از افزایش قیمت ۲ برابری شن و ماسه در استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در شرایطی که بازار مسکن رکود وحشتناکی را پشت سر می گذارد، افزایش ۲ برابری قیمت شن و ماسه سبب بالا رفتن قیمت بتن نیز می شود حال آنکه در شرایط کنونی این افزایش قیمت ناعادلانه می تواند عوارض مخرب بسیاری بر بازار ساخت و سازها وارد کند.

,

بر اساس خبرهای رسیده از یک منبع آگاه با مقاومت دادستان زرند، از افزایش ۲ برابری قیمت شن و ماسه در این شهرستان جلوگیری شده است حال آنکه در شهرهای دیگر همچون مرکز استان این افزایش قیمت اعمال شده و به ازای هر تن ۶۰ هزار تومان به فروش می رسد، پیش از این شن و ماسه به ازای هر تن ۳۰ هزار تومان به فروش می رسید.

,

جالب آن است که قیمت ها افزایش پیدا می کند اما مسئولان هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده و مافیای بازارهای مختلف از خواب غفلت آن ها سو استفاده کرده و افزایش قیمت های نجومی را بر بازار تحمیل می کنند.

,

مهدی حسینی نژاد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه افزایش قیمت شن و ماسه غیر قانونی و بدون کسب اجازه از مراجع قانونی انجام شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده مربوط به این تخلف در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال تکمیل است و به زودی برای رسیدگی به تعزیرات استان ارجاع داده می شود و تصمیم نهایی برای برخورد با این تخلف ارجاع داده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه