اخبار داغ

یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبرداد:

آغاز نوبت دوم واکسیناسیون بیماران خاص در کرمانشاه

آغاز نوبت دوم واکسیناسیون بیماران خاص در کرمانشاه
بهنام روندی مسئول بیماریهای خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارانی که ۴ تا ۶ هفته از تلقیح نوبت اول واکسن آنها گذشته می‌توانند برای دریافت نوبت دوم واکسن به کلینیک بوستان مراجعه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام روندی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از روز گذشته نوبت دوم واکسیناسیون بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه آغاز شده است.

مسئول بیماریهای خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در دور اول انجام واکسیناسیون ۳۵۰۰ نفر بیمار خاص و صعب العلاج واکسن کرونا را دریافت کردند.

روندی گفت: در روزهای آخر تلقیح نوبت اول واکسن کرونا مراجعه کننده چندانی نداشتیم با این حال در این مرحله علاوه بر تلقیح مرحله دوم، در صورت مراجعه بیماران جدید واکسیناسیون انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: از ساعت ۹ در کلینیک بوستان مقابل بیمارستان امام رضا(ع) با استقرار دو تیم تزریق واکسن انجام خواهد شد.

 مسئول بیماریهای خاص و پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در کلینیک شهید فتاحی به دلیل اینکه جمعیت فراوانی برای ویزیت مراجعه می‌کنند و فضای محدودتری نسبت به کلینیک بوستان وجود دارد، برنامه ایی برای انجام واکسیناسیون ظرف روزهای آینده در دستور کار نیست.

روندی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از ازدحام و تداخل میان مراجعه کنندگان انجام واکسیناسیون و بیماران، تلقیح واکسن فقط در کلینیک بوستان انجام خواهد شد.

وی افزود: بیماران خاصی که ۴ تا ۶ هفته از تلقیح نوبت اول واکسن آنها گذشته می‌توانند برای دریافت نوبت دوم واکسن به کلینیک بوستان مراجعه کنند.

روندی تصریح کرد: در روزهای اول قطعا ازدحام جمعیت بالا است زیرا تعداد تلقیح واکسن در روز محدود است و باید پیش از تزریق واکسن، اطلاعات افراد در سامانه وزارت بهداشت ثبت شود برهمین مبنا فرآیند زمان‌بر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه