اخبار داغ

یک کارشناس مسائل بین‌الملل مطرح کرد:

تحلیلی از مشارکت خوب مردم در انتخابات 1400

تحلیلی از مشارکت خوب مردم در انتخابات 1400
حنیف غفاری کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: مردم از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با وجود کاستی‌های موجود در کشور در حوزه اقتصاد و همچنین با وجود موانع دیگر پیروی کردند و شاهد حضور و مشارکت قابل قبولی از سوی مردم حتی به دنبال شیوع کرونا بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حنیف غفاری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از ماه‌ها قبل، انتخابات ریاست جمهوری ایران در بازی طراحی شده از سوی رسانه‌های غربی به موضوع و بستری برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت تبدیل شده بود.

این کارشناس مسائل بین‌الملل افزود: نه تنها سیاستمداران غربی بلکه رسانه‌های وابسته به آن ها و رسانه های ضد انقلاب، هم افزایی گسترده ای ترتیب داده بودند با این هدف که مشارکت اندک در انتخابات ریاست جمهوری در ایران را به بهانه و دستمایه ای برای تضعیف نظام و رابطه نظام و ملت تبدیل کنند.

غفاری گفت: با این حال مردم از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با وجود کاستی‌های موجود در کشور در حوزه اقتصاد و همچنین با وجود موانع دیگر پیروی کردند و شاهد حضور و مشارکت قابل قبولی از سوی مردم حتی به دنبال شیوع کرونا بودیم.

وی عنوان کرد: این مسائل نشان داد همه ملت ایران به ویژه افرادی که در انتخابات فارغ از هر جریان و جناحی رای دادند عملاً این مسئله را مد نظر قرار دادند که مرزبندی با دشمن به چه معناست و توطئه دشمنان را چگونه باید خنثی کنند.

غفاری تصریح کرد: طی چند روز اخیر بسیاری از تحلیلگران و افرادی که حتی قبل از انتخابات مشارکت حداقلی و زیر ۳۰ درصدی را در رسانه های خارجی پیش بینی کرده بودند اذعان داشتند این انتخابات نه تنها نتوانست به آوردگاه و نقطه‌ای برای تضعیف نظام و ملت ایران تبدیل شود بلکه به نقطه پیوست و همبستگی در کشور مبدل شد.

وی افزود: از طرفی برخوردی که پس از انتخابات از سوی کاندیداها وجود داشت و صحبتهای متینی که رئیس جمهور منتخب ایران در خصوص رفع مشکلات، مبارزه با فساد، ایجاد اتحاد و همبستگی در کشور انجام داد همگی سبب شد از این آوردگاه به مثابه یک فرصت در حیات نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران استفاده کنیم.

غفاری خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند رو به جلو طی ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو ادامه یابد و بتوان با همین رصد آگاهانه و هوشمندانه توطئه‌های دشمنان را در عرصه های تبلیغاتی و رسانه‌ای خنثی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه