اخبار داغ

زاکانی در رشت:

عامل وضعیت فعلی مسئولینی هستند که غیرت مقابله با غارتگران را ندارند/ یک جریان دنیاطلب توسط ملت استیضاح شد

عامل وضعیت فعلی مسئولینی هستند که غیرت مقابله با غارتگران را ندارند/ یک جریان دنیاطلب توسط ملت استیضاح شد
زاکانی با بیان اینکه ما در آستانه ی یک گام بلندیم، گفت: مهمترین و انقلابی ترین کار ما ساختن ایران اسلامی است و امروز نیازمند یک الگو برای نشان دادن استقلال، آزادی و عدالت و امنیت به معنای واقعی هستیم تا ایران پیشرفته را به نمایش بگذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، علیرضا زاکانی شامگاه چهارشنبه در جشن شکرانه حضور در پیاده راه فرهنگی رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما فرصتی داد تا از سلطه استعمارگران رهایی یابیم گفت: انقلاب اسلامی فرصتی خلق کرد که عدالت و معنویت را لمس کرده و در پرتو آن انسان‌هایی را به جامعه تقدیم کنیم که الگوی بی نظیری برای فتح قله‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به تفاوت دولت سیزدهم با دولت فعلی بیان کرد: دولت رئیسی از قبیله سالاری، باندبازی و فامیل بازی دست برداشته و با شایسته سالاری، امکان حضور نخبگان را در کشور فراهم می کند.
,
 
,
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تبختر برخی مسئولین نسبت به مردم بیان کرد: دولت سیزدهم در صدد آن است که این اَشرافیت را با کمک خدا و مردم در هم بشکند لذا تفاوت‌های اساسی با دولت کنونی و برخی دولت‌ها دارد.
,
 
,
زاکانی با بیان اینکه تبعیض استخوان مردم را خرد کرده است افزود: گردن کسانی که این وضعیت را برای مردم به وجود آوردند باید بشکند زیرا بسیاری از امکانات در ایران وجود دارد و وضعیت فعلی مایه شرمساری است.
,
 
,
عامل وضعیت فعلی مسئولین بی دردی است که غیرت مقابله با غارتگران را ندارند
, عامل وضعیت فعلی مسئولین بی دردی است که غیرت مقابله با غارتگران را ندارند, عامل وضعیت فعلی مسئولین بی دردی است که غیرت مقابله با غارتگران را ندارند,
 
,
این سیاستمدار با بیان اینکه مسئولین بی درد که غیرت مقابله با غارتگران را ندارند و برخی نیز دست در جیب مردم داشته و غارتگرند، عامل وضعیت فعلی هستند ادامه داد: کشور ما نباید فقیر و بیکار داشته باشد یا به برخی اجازه دهد امکانات مملکت را به یغما ببرند.
,
 
,
مهمترین و انقلابی ترین کار ساختن ایران است
, مهمترین و انقلابی ترین کار ساختن ایران است, مهمترین و انقلابی ترین کار ساختن ایران است,
 
,
وی با بیان اینکه ما در آستانه ی یک گام بلندیم، اضافه کرد: مهمترین و انقلابی ترین کار ما ساختن ایران اسلامی است و امروز نیازمند یک الگو برای نشان دادن استقلال، آزادی و عدالت و امنیت به معنای واقعی هستیم تا ایران پیشرفته را به نمایش بگذاریم.
,
 
,
زاکانی خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه دولت سیزدهم، نهادینه کردن اصل ۸ و ۲۷ قانون اساسی در ایجاد اراده ملت در نظارت بر مسئولین و بازخواست آنها است‌.
,
 
,
وی ادامه داد: وقتی یک اتفاق بزرگی در کشور رخ می دهد و پشت بند آن حوادث تلخی رقم می خورد و مملکت به آشوب کشیده می شود، رئیس جمهور این مملکت با سادگی تمام اعلام می کند که _ من خودم صبح از رادیو و تلویزیون شنیدم- اگر راست می گویی و اینقدر بی خیال و بی توجهی نسبت به مردم وای بر حال تو! اگر دروغ می گویی هم وای بر حال تو!
,
 
,
زاکانی ادامه داد: امروز به جای استیضاح یک نفر در مجلس، به جای عدم کفایت یک نفر در مجلس، به دستان مبارک ملت، یک جریان دنیاطلب استیضاح شد.
,
 
,
رقابت‌ها باید به انسجام و وحدت تبدیل شود
, رقابت‌ها باید به انسجام و وحدت تبدیل شود, رقابت‌ها باید به انسجام و وحدت تبدیل شود,
 
,
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه در آغاز راه هستیم و ایران را باید بسازیم، گفت: رقابت‌ها باید به انسجام و وحدت تبدیل شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: ایران توسط همه مردم و اندیشمندان و شایستگان ساخته می‌شود نه توسط یک گروه و یک بخش و کسی که خود را فدای ملت می‌کند، انقلابی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه