اخبار داغ

رییس سازمان بسیج اصناف کشور:

وظیفه اصلی بسیج اصناف رفع موانع تولید است/ دست‌هایی نمی‌گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد

وظیفه اصلی بسیج اصناف رفع موانع تولید است/ دست‌هایی نمی‌گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد
حسن پور گفت: بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است ضمن اینکه یکی از قابلیت های مهم بسیج این است می تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار غلامرضا حسن پور در جلسه راه اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان استان گلستان که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهارکرد: بسیج اصناف از سال گذشته روی دو حوزه نساجی و پوشاک تمرکز کرده و امسال نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: حمایت از کسب و کار خانگی و کارگاه های تولیدی و در ادامه وصل کردن آن ها به کارخانه ها، از اهداف اساسی بسیج اصناف است ضمن اینکه بحث کشاورزی به عنوان امنیت غذایی بسیار مهم است و باید به این حوزه توجه ویژه داشت.

,

وی افزود: بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می کند و وظیفه این سازمان همچون سال های گذشته حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است.

,

حسن پور با بیان اینکه زمانی موانع اقتصادی از جامعه رفع و معیشت مردم بهبود خواهد یافت که ما به عنوان فعالان اقتصادی با یکدیگر همدل و همراه باشیم، اذعان کرد: بسیج اقتصادی فردی است که با هر گرایش سیاسی، در کنار منافع شخصی منافع ملی را هم در نظر داشته باشد.

,

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور یادآورشد: بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است، یکی از قابلیت های مهم بسیج این است که می تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار نماید.

,

دست هایی نمی گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد

, دست هایی نمی گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد,

در بخش دیگر این نشست نیز علی محمد چوپانی ابراز کرد: احساس ما این است که دستی نمی گذارد اقتصاد ایران رونق بگیرد، زمانی که شرایط برای رشد اقتصادی و سودآوری فعالان اقتصادی مهیا است متاسفانه برخی موانع ایجاد می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان، تصریح کرد:  پدیده اضمحلال سود در تورم و به دنبال آن کاهش قدرت خرید، پدیده ای است که درچندسال گذشته تمام صنعت کشور ما را تحت تاثیر قرار داده است.

,
,
,

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت لحظه ای که در بازار وجود دارد توجیه تولیدکنندگان و فروشندگان در نفروختن است، زمانی که تولیدکنندگان و فروشندگان قراردادی با خریدار امضاء می کنند و فروشنده در زمان تحویل، نسبت به قرارداد اولیه به دلیل افزایش قیمت ها با ضرر مواجه می شود تمایلی به فروش ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه