اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر خبر داد؛

دوران روحانی، دوران قول‌های بی‌عمل در ترشیز بود/ ساماندهی جاده‌ها، معادن و اشتغال در دولت بعدی با جدیت پیگیری می‌شود

دوران روحانی، دوران قول‌های بی‌عمل در ترشیز بود/ ساماندهی جاده‌ها، معادن و اشتغال در دولت بعدی با جدیت پیگیری می‌شود
حجت‌الاسلام نیک‌بین با بیان اینکه دوران روحانی، دوران قول‌های بی‌عمل مانند جاده خلیل‌آباد به بردسکن، جاده کاشمر به شادمهر، جاده بردسکن به انابد بود، گفت: ساماندهی جاده‌ها، معادن و اشتغال ترشیز در دولت بعدی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص اولویت‌های حوزه انتخابیه در دولت بعد، اظهار داشت: اولویت حوزه انتخابیه بنده در دولت بعدی کار، کار و کار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دوران روحانی، دوران قول‌های بی‌عمل مانند جاده خلیل‌آباد به بردسکن، جاده کاشمر به شادمهر، جاده بردسکن به انابد و... بود، خاطرنشان کرد: همه‌ساله قول‌های زیادی در خصوص تکمیل این جاده‌ها داده می‌شد ولی تقریباً به ۱۰ درصد قول‌های خود عمل نکردند.

,

 

,

وزیر صمت به‌زودی به ترشیز سفر می‌کند

, وزیر صمت به‌زودی به ترشیز سفر می‌کند,

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه تصریح کرد: تمام سعی خود را به کار خواهم بست تا امور مربوط به جاده‌های حوزه انتخابیه را به یک سروسامانی برسانیم.

,

وی با تأکید بر اینکه اولویت بعدی نیز بحث سازماندهی معادن و پیگیری مطالبات مردم در حوزه معادن و صنایع است، اذعان کرد: همه معادن منطقه ترشیز یا باید فعال شوند یا خلع ید و به مزایده گذاشته می‌شود.

,

حجت‌الاسلام نیک‌بین اولویت بعدی در دوران پسا روحانی را بحث پیگیری اشتغال و کشاورزی مولد منطقه دانست و اذعان کرد: ضمن مطالبه‌گری از دولت جدید بحث آوردن وزیران به منطقه به دنبال اخذ بودجه‌های ملی و استانی به‌صورت مستقیم از وزیران را پیگیری خواهم کرد.

,

وی همچنین از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت در آینده نزدیک به منطقه ترشیز خبر داد، عنوان کرد: وزیر صمت را برای پیگیری مطالبات معادن کاران، کارخانه‌داران و مردم به منطقه ترشیز سفر خواهد کرد.

,

 

,

گشت ارشاد مدیران در ترشیز راه‌اندازی می‌شود

, گشت ارشاد مدیران در ترشیز راه‌اندازی می‌شود,

نماینده مردم کاشمر از راه‌اندازی گشت ارشاد مدیران در منطقه خبر داد و تشریح کرد: نظارت‌های میدانی از سمت بنده و دفاتر بنده در شهرستان‌های منطقه ترشیز و اعزام مجموعه نظارتی مجلس پیگیری خواهد شد.

,

وی در پایان تأکید کرد: همه مدیران، شهرداران و شوراهای جدید منطقه بیش‌ازپیش تلاش کنند و به فکر عمران و آبادانی منطقه باشند و از تجربیات مدیران و شوراهای سابق استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه