اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

اسلام تضمین‌کننده حقوق مردم در جامعه است/ مشارکت ۶۰ درصدی خراسان رضوی در انتخابات

اسلام تضمین‌کننده حقوق مردم در جامعه است/ مشارکت ۶۰ درصدی خراسان رضوی در انتخابات
سردار نظری با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی تضمین اجرای قوانین در اسلامیت آن است گفت: اگر به اسلامیت در جامعه بپردازیم حقوق مردم تضمین می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در گردهمایی اصحاب رسانه در تالار شهر مشهد، با تشکر از حضور اصحاب رسانه در انتخابات، اظهار کرد: ما مسؤولان همیشه از مردم عقب هستیم و معتقدیم اگر زمینه‌های اجرا را در استان با دقت فراهم می‌کردیم و خودمان تحت تأثیر عملیات دشمن قرار نداشتیم قطعاً مشارکت مردم استان بالای ۶۰ درصد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه ما مسؤولان حق مردم و نظام را ضایع کردیم، تکمیل کرد: نباید با نگاه بدبینانه و بی‌احترامی به مردم و اینکه مردم نمی‌آیند به مردم نگاه کرد، این یعنی مردم رسالت خود را فراموش کردند، سابقه مردم از خود گذشتگی و راهبردی و دقیق در این بزنگاه‌ها است حتی اگر مشکلاتی هم داشته باشند.

,

استقرار نظام اسلامی به برکت خون شهدا

, استقرار نظام اسلامی به برکت خون شهدا,

وی با اشاره به اینکه هرجا مردم احساس کنند پایه‌های اعتقادی آن‌ها در معرض خطر است گسترده حضور پیدا می‌کنند افزود: آنچه در قرن‌های اخیر، حقوق بشر، دموکراسی و آزادی زیاد تکرار می‌شد و غرب مدعی بود که این‌ها در کشورهای دیگر باید شیوع پیدا کنند، همین کشورها چه اتفاقی در آن در سال‌های اخیر افتاده است؟ مشکل ضمانت است، غرب هیچ ضمانتی ندارد که این واژگان خوب را به عمل برساند.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: ما نظام اسلامی را به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در این کشور مستقر کردیم و از برکات آن استفاده می‌کنیم، آنچه که در این نظام وجود دارد دو رکن اساسی است، مردم و اسلام؛ اسلام ضمانت نقش مردم در نظام است. آنان که خود را نماینده جمهوری می‌خوانند متوجه نیستند یا هستند که همان چیزی که غرب می‌خواهد را انجام می‌دهند؟ رابطه مردم و اسلام ناگسستنی است.

,

اسلام تضمین کننده اجرای قوانین در جامعه است

, اسلام تضمین کننده اجرای قوانین در جامعه است,

وی با تذکر بر اینکه ما نمی‌توانیم ادعای مردمداری داشته باشیم و بخواهیم رکن مربوط به اسلام را نادیده بگیریم؛ ادامه داد: مهم است که ما ضمانت نقش مردم را با آن واژه مردم‌سالاری درون این نظام ببینیم. ضمانت عرضی فایده ندارد، مگر حقوق بشر در غرب اجرا می‌شود!؟ خیر؛ قوانین توسط خود قانونگذاران دور زده و نقش می‌شود اما در جمهوری اسلامی این تضمین در اسلامیت آن است، باید نقش مردم را باور داشته باشم وگرنه حرف است.

,

سردار نظری بیان کرد: نقش مردم اگر بخواهد ایفا شود باید بر اساس قوانین اسلامی عمل کنیم، هر کجا این کار را نکردیم مردم آسیب دیدند؛ آنچه که مورد بحث است این است که به اسلام عمل نشده و اسلام مظلوم قرار گرفته، من مسؤول اگر طبق اسلام عمل کنم دیگر فساد و ضایع کردن حق مردم وجود ندارد.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) متذکر شد: انتخابات تمام شد و از منظرهای مختلف به این موضوع نگاه می‌شود و معتقد هستم که آفت نگرش، نگرش فردی و برای نفع شخصی است، اگر به اسلامیت در جامعه بپردازیم حقوق مردم تضمین می‌شود.

,

سیاست اصلی دعوت فرد به فرد برای مشارکت در انتخابات است

, سیاست اصلی دعوت فرد به فرد برای مشارکت در انتخابات است,

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم کار رسانه‌ای کنیم باید نقش مردم را برجسته کنیم و به موضوعات درست نگاه کنیم، تاکید کرد: باید از دریچه اسلام به موضوعات نگاه کنیم، آنچه در این نظام مظلوم واقع شده و محل ضربه به این نظام، اسلام است، منیّت در رقابت و تلاش‌ها اشتباه است.

,

سردار نظری گفت: در رابطه با انتخابات ضمن اینکه از تلاش تمام شما تشکر می‌کنم، از عزیزان بسیجی به دو دلیل خاص تشکر می‌کنم؛ کار بسیجیان در هدف مشارکت حداکثری خارق العاده بود، گستره بسیج زیاد است و آن‌ها را از خود مردم می‌دانیم و با توجه به مشخصات و سنگینی استان خراسان رضوی، بیشترین سهم در مشارکت را شاهد هستیم؛ تلاش عزیزان ما در بسیج روح داشت.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تبیین کرد: سیاست اصلی ما دعوت فرد به فرد برای مشارکت در این امر خیر بود و با همت عزیزان بسیجی، این استان امروز به عنوان استان امام رضا(ع) مشارکت عملا بیش از ۵۰ درصد بود.

,

وی اضافه کرد: چیزی جز اعتقاد به این نظام مقدس و نگاه راهبردی مردم را پای صندوق رأی نیاورد، گاهی ما مسؤولان نگاه کوچکی داریم اما افتخار باید کرد به این مردم که نگاه گسترده و راهبردی دارند. وقتی ما به دیگران جسارت می‌کنیم هیچ چیز نمی‌تواند آن را توجیه کند.

,

مشارکت بالای ۶۰ درصدی خراسان رضوی در انتخابات

, مشارکت بالای ۶۰ درصدی خراسان رضوی در انتخابات,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار نامه برای مشارکت حداکثری درب خانه تک تک افراد در خراسان رضوی رفت، تبیین کرد: سیاست اصلی ما دعوت فرد به فرد برای مشارکت در امر خیر انتخابات بود و با همت عزیزان بسیجی، در این استان امروز به عنوان استان امام رضا(ع) و با عنایت امام هشتم(ع) شاهد مشارکت بالای ۶۰ درصد بودیم.

,

سردار نظری در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات‌های بعدی در راه است، پیام این انتخابات داشت، مقام معظم رهبری فرمودند مردم از احزاب عبور کردند، احزاب برای ما تا وقتی که نظام را کمک کنند مورد قبول هستند، میدان انتخابات تمام اما میدان سازندگی تازه شروع شد، فعالیت رسانه‌ها اکنون ایجابی و تذکردهندگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه