اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی:

اصحاب رسانه فرماندهان جنگ نرم در میدان افکار عمومی جامعه هستند

اصحاب رسانه فرماندهان جنگ نرم در میدان افکار عمومی جامعه هستند
نصرپور گفت: جنگ رسانه ای در میدان افکار عمومی جامعه رقم خورد و فرماندهان این جنگ نیز اصحاب رسانه بودند و در این جنگ تمام عیار اما نابرابر تمام مخالفان انقلاب و منافقین به صورت مستقیم و غیرمستقیم در صدد تخریب ذهنیت عمومی جامعه در انتخابات بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ظهر امروز در گردهمایی اصحاب رسانه در تالار شهر مشهد ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: ظرف یک سال گذشته در قرارگاه رسانه ای استان اقداماتی انجام شد و بر اساس سپهر رسانه ای استان سهم رسانه ها در رویدادهای مختلف قابل توجه است و گفتگوی میان اصحاب رسانه، دولت، نظام اجتماعی و مردم به حل مشکلات و تبادل نظرات منجر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بر این اساس اصحاب رسانه حلقه اصلی ارتباط با افکار عمومی، دولت مردان، نظام سیاسی و مردم هستند و رسانه یا روابط عمومی دسنگاه اجرایی دولت هستند یا رسانه و دولت در قطب متضاد هستند و بدون توجه به ماموریت ها مسیر خودشان را طی می کنند و در تقابل با یکدیگر می کوشند و یا حاکمیت و دولت و رسانه با شناخت یکدیگر در خدمت جامعه و در چارچوب قواعد فعالیت کنند.

,

نصرپور با اشاره پیگیری منویات مقام معظم رهبری توسط اصحاب رسانه گفت: توصیه اکید اصحاب رسانه وحدت افرینی و هم افزایی و حمایت از برنامه های دولت رسمی کشور بوده است و عمدتا اهداف این بوده و سیاست اصحاب رسانه بیان صرف مشکلات نبوده است بلکه بررسی و پیگیری مشکلات و مطالبه از مسئولان امر مورد توجه بوده است و تریبون رسانه ها علاوه بر مشکلات مردم در اخنیار مدیران اجرایی است.

,

وی افزود: جامعه ناامید و بی نشاط به جامعه کم تحرک و بی مسئولیت تبدیل می شود لذا اصحاب رسانه به ساخت جامعه پویا و خلاق اهتمام ویژه ای داشتند و در کنار آن نسبت به انعکاس دستاوردهای نظام و دولت به آحاد جامعه موجب امیدآفرینی و ارتقای نشاط اجتماعی شدند البته در مواردی لازم است رسانه ها خطاها و لغزش ها را عیان کنند تا از تکرار خطا جلوگیری شود و نباید این اقدام به عنوان تقابل اصحاب رسانه و دستگاه اجرایی تلقی شود.

,

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: موقعیت کشور در زمان انتخابات همانند جنگ احزاب در صدر اسلام بود و جنگ رسانه ای در میدان افکار عمومی جامعه و فرماندهان این جنگ نیز اصحاب رسانه بودند و در این جنگ تمام عیار اما نابرابر تمام مخالفان انقلاب و منافقین به صورت مستقیم و غیرمستقیم در صدد تخریب ذهنیت عمومی جامعه در انتخابات بودند.

,

وی با اشاره به پیشنهاد تشکیل اتاق فکر قوی رسانه ای برای دفع حملات رسانه ای دشمن افزود: با عنایات الهی و هم اندیشی اصحاب رسانه نتایج خوبی را در پی داشت و در روز انتخابات مردم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضور پرشکوه داشتند و حضور حماسی در این انتخابات صفحه ای درخشان دیگری به افتخارات ملت ایران افزود و از عوامل آن تلاش شبانه روزی اصحاب رسانه بوده است.

,

نصرپور با اشاره اجرای طرح دعوت و پوشش رسانه ای و همچنین راه اندازی تریبون‌های آزاد در سطح شهر تصریح کرد: تبلیغات محیطی گسترده صورت گرفت و خیابان هنر در این ایام افتتاح شد و علاوه بر ان فضای تهییجی توسط رسانه ها و ستاد کاندیداها ایجاد شد و بر رابطه مشارکت حداکثری و حوزه امنیت تأکید شد.

,

وی افزود: پیروز بزرگ انتخابات مردم هستند و باید مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند و تعامل و هم افزایی بخش های فرهنگی و رسانه ای استان در انتخابات نشان داد با نگاه همگرایانه می توان کارهای بزرگ و ارزشمند انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه