اخبار داغ

رئیس اداره تعاون گالیکش خبر داد؛

دریافت تسهیلات کرونایی توسط ۴۹۱ بنگاه آسیب دیده شهرستان گالیکش

دریافت تسهیلات کرونایی توسط ۴۹۱ بنگاه آسیب دیده شهرستان گالیکش
رئیس اداره تعاون گالیکش گفت: تاکنون تعداد ۵۲۷ بنگاه آسیب دیده از کرونا با اشتغال ۶۶۳ نفر و مبلغ ۶۲ میلیارد ریال متقاضی دریافت تسهیلات شده‌اند که از این تعداد ۴۹۱طرح با اشتغال ۵۹۱نفر به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال موفق به دریافت این منابع شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین روانبخش در گفتگو با گلستان ما، گفت: تاکنون تعداد ۵۲۷ بنگاه آسیب دیده از کرونا با اشتغال ۶۶۳ نفر و مبلغ ۶۲ میلیارد ریال متقاضی دریافت تسهیلات شده‌اند که از این تعداد ۴۹۱طرح با اشتغال ۵۹۱نفر به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال موفق به دریافت این منابع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی اظهارداشت: براساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستادملی مبارزه با کرونا، مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات برای مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا و همچنین برای بخش‌های گردشگری، ورزش‌وجوانان، فرهنگ‌وارشاد و حمل‌ونقل ریلی و هوایی تاپایان شهریورماه سال ۱۴۰۰ تمدیدشد.

,

رئیس اداره تعاون گالیکش گفت: بانکها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید و تسهیلات مراحل قبلی تا پایان آبان ماه سال ۱۴۰۰ هستند.

,

روانبخش افزود: بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل حوزه گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد و حمل‌ونقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ امهال می‌شود.

,

وی گفت: حق بیمه سهم کارفرمایی اردیبهشت و خردادماه سال ۱۴۰۰ به مدت دو ماه امهال می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه