اخبار داغ

در دیدار فرمانده سپاه ناحیه لنده با رئیس دادگستری مطرح شد:

اجرای عدالت صرفا بر دوش قوه قضائیه نیست/کم کاری و عدم توجه به مطالبات مردم خیانت به حقوق عامه است

اجرای عدالت صرفا بر دوش قوه قضائیه نیست/کم کاری و عدم توجه به مطالبات مردم خیانت به حقوق عامه است
رئیس دادگستری شهرستان لنده از قاطعیت دستگاه قضا با متخلفین حقوق عمومی مردم و بیت المال خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس، امروز و به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده و مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده و جمعی از کارکنان با رئیس دادگستری شهرستان  لنده دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عابدی با تبریک هفته قوه قضائیه گفت:تلاش و زحمات ارزشمند دستگاه قضایی در خصوص برخورد قاطع با متخلفین و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه باعث تامین امنیت خاطر اقشار مردم شده است.

,

وی افزود: اجرای عدالت یک مسئله مهم در جامعه است که امروز دستگاه قضایی با تغییرات ساختاری توانست این مهم را بروز رسانی کند و رضایت قاطبه شهروندان جلب کند.

,

 

,

در ادامه نیز فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: امروز قوه قضائیه به یک پویایی در برخورد با جرائم مختلف رسیده است که اجرای عدالت و اعتماد عمومی باعث شده است تا این قوه پویاتر از گذشته شود.

وی افزود: آتش به اختیار بودن در دفاع از حقوق عامه مردم یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

ویسی گفت: اقتدار در برگزاری انتخابات و به ثمر نشستن تلاش ها و برگزاری یک انتخابات خوب نشان از همدلی و هماهنگی بین مجریان امر برگزاری انتخابات و تعامل خوب دادگستری و سپاه و سایر ادارات بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: ما هرکجا احساس کنیم مشکلی وجود دارد با هماهنگی دستگاه قضایی از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

,
,
,
,
,
,
,


,
, ,

ایرج علیبازی در ادامه با تبریک هفته قوه قضائیه گفت:هفته قوه قضائیه را به همه کسانی که دل در گرو اجرای عدالت فراگیر دارند تبریک می گوییم و هفته قوه قضاییه متعلق به دستگاه قضایی تنها نیست بلکه متعلق به مردم است.

وی گفت: باتوجه به مشکلاتی که داریم تمام سعی و تلاشمان این است که هیچ حقی از هیچ شخصی ضایع نشود و مردم به حقوق عامه خویش برسند.

علیبازی گفت:اگر سپاه نبود انقلاب و کشور نبود لذا این فرمایش امام خمینی(ره) بیانگر نقش مهم و راهبردی سپاه در جامعه است.

وی گفت: اجرای عدالت صرفا بر دوش قوه قضائیه به تنهایی نیست بلکه هر سه قوه در اجرای عدالت با پیشگیری از وقوع جرم مسولیت دارند فلذا باید کاری کنیم که در ابتدای امر فسادی شکل نگیرد.

وی گفت:انتخابات یک فرصت خوب برای مشارکت برای حضور بوده است که تبلیغات شبانه روزی دشمنان داخلی و خارجی تلاش داشتند تا این مشارکت و حضور مردم کمرنگ باشد ولی مشارکت مردم با وجود همه کارشکنی ها قابل تحسین بوده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی گفت:شهادت سردار سلیمانی برای مقابله با استکبار و طاغوت زمانه بود که جمهوریت مردم نقش مهمی در این مشارکت داشته است.

,



علیبازی گفت:ما جوانان رشیدی تقدیم انقلاب کردیم که اگر بخواهیم در قبال خون این شهدا خیانت کنیم فردای قیامت باید پاسخ گو باشیم لذا کم کاری و عدم توجه به مطالبات مردم و عافیت طلبی از مهمترین مواردی است که مصادیقی از خیانت به حقوق عامه مردم است.

وی گفت:ما باید تلاش کنیم که پاسدار خون شهدا باشیم و همه ما در قبال خون این عزیزان باید موظف و مسول باشیم و باید مطالبه گری کنیم تا اعتماد مردم روز به روز به تقویت شود.

وی گفت:پیگیری حقوق عامه مردم از طریق ستاد پیشگیری از وقوع جرم و سایر جلسات هستیم و برخورد های ما را با مدیران کم کار و فسادهای موجود در برخی ادارات قاطع خواهد بود که نیازمند مشارکت و همدلی بیش از پیش نیروهاو نهادهای انقلابی است.

, ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه