اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات یزد:

مشارکت حدود۵۸درصدی یزدی ها در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت حدود۵۸درصدی یزدی ها در انتخابات ریاست جمهوری
دبیرستاد انتخابات استان یزد گفت: در انتخابات ریاست جمهوری حدود۵۸درصد یزدی ها در انتخابات شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی شاه حسینی در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به مشارکت ۵۷.۹ درصدی مردم استان یزد در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری مجموع آرای مأخوذه، ۴۲۵ هزار و ۱۸۶ رأی بوده که از این میزان ۴۳ هزار و ۹۰۵ رای باطله بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی ادامه داد:در استان یزد سید ابراهیم رئیسی ۳۰۵ هزار و ۹۳۰ رای معادل ۷۲ درصد آرا، همتی ۳۴ هزار و ۸۵۴ رای معادل ۸.۲ درصد آرا، رضایی ۲۲ هزار و ۹۰۰ رای معادل ۵.۴ درصد آرا و قاضی زاده هاشمی ۱۷ هزار و ۵۹۸ رای معادل ۴.۱ درصد آرا را به خود اختصاص داده‌اند.
,
 
,
شاه حسینی با بیان اینکه در شهرستان ابرکوه از مجموع ۲۱ هزار و ۴۶۰ رای صحیح، ۸۰.۹ درصد آرا متعلق به رئیسی بوده است تصریح کرد: حدود۴.۶ درصد آرا متعلق به همتی، ۳.۷ درصد آرا متعلق به رضایی و ۲.۱ درصد آرا متعلق به قاضی زاده هاشمی بوده است.
,
 
,
دبیر ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: در شهرستان اردکان از مجموع ۳۲ هزار و ۲۸۵ رای صحیح، ۶۹.۵ درصد آرا متعلق به رئیسی، ۸.۳ درصد آرا متعلق به همتی، ۷ درصد آرا متعلق به رضایی و ۴.۲ درصد آرا متعلق به قاضی زاده هاشمی است.
,
 
,
وی یادآور شد: در شهرستان اشکذر از مجموع ۱۳ هزار و ۶۲۹ رای صحیح، ۶۳.۷ درصد آرا متعلق به رئیسی، ۱۳.۴ درصد آرا متعلق به همتی، ۶.۵ درصد آرا متعلق به رضایی و ۴.۲ درصد آرا متعلق به قاضی زاده است.
,
 
,
شاه حسینی خاطرنشان کرد: در شهرستان بافق از مجموع ۲۲ هزار و ۹۶۱ رای صحیح، ۸۱.۴ درصد آرا متعلق به رئیسی، ۴.۶ درصد آرا متعلق به همتی، ۳.۲ درصد آرا متعلق رضایی و ۲.۷ درصد آرا متعلق به قاضی زاده هاشمی بوده است.
,
 
,
وی بیان کرد: در شهرستان بهاباد از مجموع ۱۱ هزار و ۴۴ رای صحیح ۸۳.۳ درصد آرا متعلق به رئیسی، ۳ درصد آرا متعلق به همتی، ۳.۱ درصد آرا متعلق به رضایی و ۲ درصد آرا متعلق به قاضی زاده هاشمی بوده است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان تفت از مجموع ۳۸ هزار و ۵۰ رای صحیح، ۷۰ درصد آرا مربوط به رئیسی، ۹.۳ درصد آرا مربوط به همتی، ۴.۶ درصد آرا مربوط به رضایی و ۳.۹ درصد آرا مربوط به قاضی زاده هاشمی است.
,
 
,
شاه حسینی افزود: در شهرستان خاتم از مجموع ۱۶ هزار و ۱۵۸ رای صحیح، ۷۴.۸ درصد آرا مربوط به رئیسی، ۶.۳ درصد آرا مربوط به همتی، ۵.۵ درصد آرا مربوط به رضایی و ۲.۱ درصد آرا مربوط به قاضی زاده هاشمی است.
,
 
,
دبیر ستاد انتخابات استان یزد اظهار داشت: در شهرستان مهریز از مجموع ۲۷ هزار و ۱۱۱ رای صحیح، ۷۱.۹ درصد آرا مربوط به رئیسی، ۷.۸ درصد آرا متعلق به همتی، ۴.۹ درصد آرا متعلق به رضایی و ۳.۳ درصد آرا متعلق به قاضی زاده هاشمی است.
,
 
,
شاه حسینی عنوان کرد: در شهرستان میبد از مجموع ۳۶ هزار و ۳۱۶ رای صحیح، ۷۷.۹ درصد آرا مربوط به رئیسی، ۵.۲ درصد آرا مربوط به همتی، ۳.۹ درصد آرا مربوط به رضایی و ۳.۳ درصد آرا متعلق به قاضی زاده هاشمی است.
,
 
,
دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه در شهرستان یزد به عنوان مرکز استان در مجموع ۱۸۰ هزار و ۲۴۶ رای به صندوق انداخته شده که آرای باطله به میزان ۱۷ هزار و ۹۷۹ رای و ۱۶۲ هزار و ۲۶۷ رای صحیح بوده است که از این تعداد ۶۸.۸ درصد آرا مربوط به رئیسی، ۹.۷ درصد آرا مربوط به همتی، ۶.۲ درصد آرا مربوط به رضایی و ۵.۳ درصد آرا مربوط به قاضی زاده هاشمی بوده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه