اخبار داغ

با همت راهداری؛

محور دیزین در البرز بعد از ۶ سال ریزش، نو نوار می شود/ تعریض جاده توریستی کرج - چالوس با اعتبارات ملی

محور دیزین در البرز بعد از ۶ سال ریزش، نو نوار می شود/ تعریض جاده توریستی کرج - چالوس با اعتبارات ملی
این روزها راهداری البرز درصدد است مشاوری برای جاده چالوس به کار گرفته شود تا مقاطعی که گلوگاه است شناسایی شوند و تعریض و اصلاح آنها هر ساله در دستور کار قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، توجه مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به تسریع در روند اجرای پروژه های نیمه کاره استان البرز و جاده توریستی کرج – چالوس، اقدامی موثر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ با توجه به اینکه سال گذشته اعتبارات ملی البرز ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است، امسال ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شد.
,
 
,
به گفته امانی قرار شد مشاوری برای جاده چالوس به کار گرفته شود تا مقاطعی که گلوگاه است شناسایی شوند و تعریض و اصلاح آنها هر ساله در دستور کار قرار گیرد.
,
 
,
اقدام مذکور از ترافیک در ایام تعطیلی جلوگیری می کند و اگر مشاور و عملیات اجرایی محقق شود هزینه های این دو هم به بودجه اضافه خواهد شد.
,
 
,
ایمن سازی جاده کرج – چالوس و بازگشایی جاده دیزین به شمشک در محدوده استان البرز یکی از طرح هایی است که راهداری به دنبال انجام آن است.
,
 
,
زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ طی ۲۰ روز گذشته مشاوری به کار گرفته شد تا محور چالوس و پروژه هایی که در ورودی شهر کرج را بررسی کند.
,
 
,
قسمتی از محور دیزین در استان البرز ۶ سال است که ریزش کرده است، در نتیجه تا قبل از آغاز فصل سرما اقداماتی را برای ورودی کرج و محور چالوس انجام خواهیم داد.
,
 
,
تعریض اتوبان کرج – قزوین از حد فاصل پل کلاک تا مهرویلا، یکی از پروژه های نیمه کاره البرز است در دستور کار قرار گرفت، چرا که به دلیل مشکلات و برخورد با پیمانکار در موعد مقرر به اتمام نرسید.
,
 
,
به گفته اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، عزم مسئولین برای اتمام پروژه مذکور در سال جاری عزم شده است.
,
 
,
این پروژه به صورت زمینی کاملا پیمایش شده و منابع مالی تامین برای بهره برداری از آن در طول سال تامین خواهد شد.
,
 
,
در خاتمه باید گفت؛ با توجه به اینکه البرز شاهراه مواصلاتی کشور است، اتمام پروژه های مرتبط با راهداری در آن، اهمیت ویژه ای دارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه