اخبار داغ

سریال ادامه داد؛

معضل نبود اینترنت در بخش های مختلف زیلایی شهرستان بویراحمد/دانش آموزان و دانشجویانی که از امتحانات جا ماندند

معضل نبود اینترنت در بخش های مختلف زیلایی شهرستان بویراحمد/دانش آموزان و دانشجویانی که از امتحانات جا ماندند
معضل قطعی اینترنت در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان پا برجاست و این موضوع باعث جا ماندن دانش آموزان و دانشجویان از امتحانات پایان ترم می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه و نبود خطوط تلفن در بیشتر روستاهای بخش زیلایی بویراحمد مشکلات فراوانی را برای مردم زیلایی به وجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس فعالیت روزمره وابسته به تلفن و اینترنت است اما بسیاری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از این امکانات  محروم هستند که نیاز است مسئولان این مشکل را حل کنند چرا که مسئله اینترنت در عصر دیجیتال که بسیاری از کسب و کارهای مردم وابسته به آن است امری ضروری به شمار می رود.
,
 
,
در سال‌های اخیر عدم آنتن‌دهی موبایل و ضعف اینترنت تلفن همراه به یکی از مهم‌ترین مطالبات در بخش زیلایی تبدیل شده است.
,
 
,
 تعداد زیادی از مردم روستاهای بردپهن و موشمی زیلایی با بیان اینکه بیشتر ساکنین روستای ما حتی از تماس‌های ضروری خود محروم هستند گفتند: مردم روستاها بیشتر اوقات برای رفع این مشکل اینترنت به اجبار به ارتفاعات روستا و پشت‌بام‌های منازل خود می‌روند و جهت ثبت کارهای اداری اینترنت اصلا جوابگو نیست و در حال حاضر فصل امتحانات هست که این موضوع باعث گلایمندی مردم شریف بخش زیلایی شده است.
,
 
,
چند نفر دیگر از اهالی روستاهای چاهن، بالرود، زیرنا،پوله، دره صحه و سیاه کوه زیلایی گفتند: اینترنت تلفن همراه در روستاهای ما هفته ای دو یا سه روز قطع است  که مشکلات زیادی را برای مردم روستا بوجود اورده است و موضوع دیگر اینکه اینترنت خیلی خیلی ضعیف هست و امکان دانلود برنامه وجود ندارد.
,
 
,
مردم روستاهای مورزرد زیلایی و حومه، مورغندی، انجمه، تلخزار ،شرنگ و رنگ، ابعلی، چهارتل، چال روغنی، برد جفته، دواخر، کولند، باغ انجیک، لال، شهرون، زرین و دو تو، قباسخته،مورغم،لعل مینا، عباس اباد، زیتونها نیز بیان داشتند که در روستاهای ما اصلا اینترنت وجود ندارد که مجبور هستیم برای کاری که نیاز به اینترنت داشته باشد به روستاهای همجوار و یا تپه های بلند مراجعه کنیم که از مسئولین تقاضامندیم فکر اساسی بکنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه