اخبار داغ

در گفتگو با رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه مطرح شد؛

افزایش کرونا در کهگیلویه و فشار زیادی که متحمل کادر درمان شد

افزایش کرونا در کهگیلویه و فشار زیادی که متحمل کادر درمان شد
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: به واسطه افزایش بستری ها در یک سال گذشته در این شهرستان، فشارهای زیادی به کادر درمان وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در گفتگو با  صبح زاگرس  با اشاره به همه گیری بیماری کرونا گفت: طی یک سال گذشته همکاران ما در مجموعه بهداشت و درمان در رابطه به بیماری و مقابله با کرونا بخصوص در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت فشارهای خیلی زیادی را متحمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح,  زاگرس,
 
,
محمدطاهر طیب زادگان افزود: در این رابطه فقط خود همکاران عمق ماجرا و فاجعه ای که بیمارستان دهدشت به واسطه شیوع گسترده کرونا و حجم بستری ها زیاد داشته را درک می کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: با تمام  فشارهای زیاد، خسارات جسمی و روانی که کادر درمان متحمل شدند اما با همه این مشکلات سر بلند از موج های مختلف کرونا عبور کردند.
,
 
,
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با اشاره به اینکه قطعا عنایات ائمه اطهار در طول یک سال گذشته جهت ایجاد انگیزه و روحیه در همکاران بی تاثیر نبوده عنوان کرد: امیدواریم امسال نیز همچنان در بحث مقابله با بیماری کرونا با توجه به اینکه در شرایط حساسی قرار داریم به برکت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) در سالی که پیش رو داریم بتوانیم موفق و سربلند باشیم و به سمتی پیش رفته که جهانی عاری از کرونا داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه