اخبار داغ

آنچه در خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

دستگاه قضا با عاملان آتش سوزی جنگل‌های استان برخورد کند/ ایران در جمع ۶ کشور تولید کننده این واکسن کرونا

دستگاه قضا با عاملان آتش سوزی جنگل‌های استان برخورد کند/ ایران در جمع ۶ کشور تولید کننده این واکسن کرونا
نماز دشمن شکن جمعه این هفته در مناطق مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس نماز دشمن شکن جمعه این هفته در مناطق مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یاسوج؛

,

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک امام‌جمعه موقت یاسوج ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه افزود: برای افزایش گناه در جامعه به کافیست همدیگر کمک نکنید، برای افزایش فضائل همدیگر را یاری کنید یکی از واجبات، واجب اجتماعی تعاون در دین اسلام بوده که مورد تاکید قرار گرفته است.

,

وی گفت: اولین عرصه برای تعاون و کمک به همدیگر تعاون و کمک به همدیگر در محیط خانواده است، روز عروسی حضرت علی (ع) در پاسخ به پیامبر(ص) گفت: همسرم را بهترین همراه و کمک کارم پیدا کردم، یکی از عرصه های تعاون این است که زن و شوهر برای حل مشکلات خانه شریک همدیگر باشند ،مرد وظیفه دارد در درون خانه نیز به همسر خود کمک کند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک بیان کرد: حضرت علی (ع) هیزم هم خورد می کردند این یعنی تعاون در محیط خانواده اما تعاون دیگر همراهی و کمک به هم نوعان است باید به همسایه، دوست آشنا و اقوام خود کمک کنیم در کمک های مؤمنانه دیدیم چه تعاون خوبی شکل گرفت.

,

امام جمعه موقت ادامه داد: تعاون دیگر تعاون حاکم اسلامی در حق مردم است، حاکم اسلامی باید خیرخواه مردم باشد، بستر لازم را برای تربیت دینی فراهم کند، این یعنی تعاون در قبال مردم، در کنار آن مردم نیز باید با حاکم اسلامی تعاون کنند در انتخابات اخیر این تعاون را دیدیم و مشاهده کردیم، باوجود تمام دسیسه های دشمنان اما حضور مردم باشگوه بود و به رهبر انقلاب لبیک گفتند و آمدند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته نیز ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه گفت: بهترین راه حضور فرهنگ اهل بیت در زندگی این است که با سیره زندگی اهل بین بیاموزیم و بنشینیم و از کلام اهل بیت استفاده کنیم.

,

وی به ۷ تیر سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت: رحمت خدا بر آیت الله بهشتی که در یک عملیات نامیمون به شهادت رسیدند دراین عملیات دفتر حزب جمهوری اسلامی را  منفجر کردند و به همراه ۷۲ تن از یارانشان به شهادت رسیدند، آیت الله بهشتی از چهره های ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود شهادت این عالم بزرگ سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است، این روز را که به نام هفته قوه قضاییه نام گذاری شده است را گرامی می داریم.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک گفت: در جمعه گذشته حضور پر شور مردم استان را در انتخابات دیدیم، آمریکای جنایت کار همیشه به دنبال اهداف خود در انتخابات ایران هستند به دنبال بر اندازی این کشور بودند و اینکه بتوانند کشور را در عرصه مشارکت، نتیجه و سلامت و امنیت انتخابات به چالش بکشند اما دیدیم که همه نقشه هایشان نقشه بر آب شد.

,

وی تصریح کرد: باوجود مشکلات اما مردم آمدند با وجود این همه تبلیغات مسموم رسانه های معاند و در این شرایط کرونا مردم باز هم آمدند و حضور شور انگیز را به نمایش گذاشتند منتخب مردم نیز تلاش می‌کند که حلال مشکلات مردم باشد .

,

وی به واکسن کرونا ساخت کشور اشاره کرد و افزود: در کنار قدرت بزرگی که داریم قدرت علمی ما نیز بسیار بالا است باوجود فشارهای بین المللی می بینیم کشور ما در بخش تولید علم در ابعاد مختلف حرف برای گفتن دارد در عرصه توانمندی های مختلف حرف برای گفتن داریم.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتی نیک گفت: در عرصه تولید واکسن نیز توانمند هستیم در بخش واکسن کرونا اکنون تنها ۷ کشور این واکسن را تولید کرده است با مدریت جهادی و تلاش شبانه روزی جوانان امروز افتخار داریم در جمع ۶ کشور تولید کننده این واکسن هستیم.

,

امام جمعه موقت یاسوج به گرمی هوا اشاره کرد و  گفت: آتش سوزی های گسترده ای به جان جنگل ها افتاده است از دادگستری استان می خواهیم با عاملان این اتش سوزی ها برخورد شود .

,

***********

,

دهدشت؛

,

امام جمعه موقت دهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به انتخابات ۲۸خرداد حضور مردم در صحنه انتخابات فصل‌الخطاب و مأیوس کننده دشمن دانست وگفت: علی رغم تمام تلاش های استکبار  جهانی ، مشکلات اقتصادی و ...مردم با حضور خود  در پای صندوقهای رای به دشمنان فهماندند پای ارزش های انقلاب ایستادند.

,

حجت الاسلام عبد المطلب تقوی به بصیرت مردم ایران در تمام عرصه های کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان نظام قوانین را تصویب کنند و به فکر مناطق محروم باشند که همیشه در همه صحنه ها حضور چشمگیری دارند.

,

وی در بخش دیگر سخنان خود به ۶ تیر سال روز سو قصد به مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: دشمنان می خواستند انقلاب و کسانی که به مردم بصیرت می داند را از  راه خودشان بردارند و نقشه دشمنان با دعای مردم و الطاف خداوند در سو قصد به رهبری انقلاب به نتیجه نرسید.

,

تقوی به هفت تیر سالروز شهادت بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره و افزود:  شهید بهشتی بر علیه استکبار بود و دشمن اول به ترور شخصیتی وی در بین مردم روی آورده بودند و تبلیغات میکردن که فودال است و با امریکا در ارتباط است.

,

وی افزود: این مسیر را دشمن همچنان ادامه داد تا در هفت تیر ماه او و یارانش را به شهادت رساند و امام خمینی (ره) آن روز فرمود "بهشتی یک ملت بود" نشان از آن دارد که امام به عمق شخصیت شهید بهشتی واقف بود.

,

تقوی به سخنان رهبری در مظلومیت شهید بهشتی اشاره و گفت: بهشتی مظلوم زیست و مظلوم شهید شد، به خاطر این‏که در دوران زندگی‏ش کسی به عمق و والایی شخصیت این مرد پی نبرد. شهیدبهشتی در همه ابعاد واقعا یک انسان برجسته‏ و خار چشم دشمنان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه