اخبار داغ

امام جمعه اراک:

رئیس جمهور منتخب برای ایجاد امید و نشاط ملی گام بردارد/ چشم امید مردم برای پیاده سازی عدالت به قوه قضائیه است

رئیس جمهور منتخب برای ایجاد امید و نشاط ملی گام بردارد/ چشم امید مردم برای پیاده سازی عدالت به قوه قضائیه است
آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب با برنامه‌ریزی برای چهار سال آینده و برنامه هفتم بتوانند منشأ آثار و برکات بیشتری باشند و گام‌هایی بلند و ارزشمند و مایه امید و نشاط ملی بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اراک در مصلی بیت‌المقدس با تبریک ایام دهه کرامت و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی گفت: قریب ۳۰ میلیون جمعیت با همه شرایط پای صندوق‌های رأی آمدند و حدود ۱۸ میلیون به رئیس‌جمهور منتخب رأی دادند لذا از همه دست‌اندرکاران و همه مردیم شریف استان مرکزی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم و برای رئیس‌جمهور محترم هم آرزوی توفیق و صلابت داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

رئیس جمهور متخب برای امید و نشاط ملی گام بردارد/ نقاط ضعف گذشته باید جبران شود

, رئیس جمهور متخب برای امید و نشاط ملی گام بردارد/ نقاط ضعف گذشته باید جبران شود, رئیس جمهور متخب برای امید و نشاط ملی گام بردارد/ نقاط ضعف گذشته باید جبران شود,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب با برنامه‌ریزی برای چهار سال آینده و برنامه هفتم بتوانند منشأ آثار و برکات بیشتری باشند و گام‌هایی بلند و ارزشمند و مایه امید و نشاط ملی بردارند.

,

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه نقاط ضعف گذشته باید جبران شود افزود: بازارهای مختلف ازجمله بازار نفت، ارز، بورس و بازار کار و اشتغال، تجارت خارجی و بازار محصولات کشاورزی و مایحتاج عمومی مردم یک‌به‌یک باید گره‌گشایی شود.

,

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: قطعاً به‌کارگیری همکاران خوب در سطح وزرا، استانداران و مشاوران خیلی می‌تواند مؤثر باشد تا این کشتی نجات به‌سوی ساحل عزت و کرامت پیش برود و چهار سال بعد شاهد خشنودی امام زمان، امام راحل، شهدا و ملت عزیزمان باشیم.

,

چشم امید مردم به قوه قضائیه است/ شاخص قوه قضائیه عدالت‌خواه و عدالت محور شهید بهشتی است

, چشم امید مردم به قوه قضائیه است/ شاخص قوه قضائیه عدالت‌خواه و عدالت محور شهید بهشتی است, چشم امید مردم به قوه قضائیه است/ شاخص قوه قضائیه عدالت‌خواه و عدالت محور شهید بهشتی است,

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد شهدای هفتم تیر افزود: قوه قضائیه و سازمان‌های وابسته مسئولیت بسیار سنگینی دارند و یک میدان بسیار وسیعی از کار پیش روی هرکدام از آن‌هاست، چشم امید مردم به قوه قضائیه است و همه انتظار دارند دستگاه قضایی عدالت را به‌طور کامل در جامعه پیاده کند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه عدالت قضایی در رأس همه عدالت‌هاست گفت: قسط یعنی توزین عادلانه، یعنی حقوق هم که می‌پردازیم عادلانه و به‌اندازه بهره‌وری، کار و زحمت باشد و نه اینکه برخی محروم بمانند.

,

دری نجف‌آبادی ادامه داد: شاخص قوه قضائیه عدالت‌خواه و عدالت محور شهدای هفتم تیر و در رأس سیدالشهدای انقلاب آیت‌الله بهشتی (ره) است، پنج نفر از شهدای هفتاد و دو تن از استان مرکزی بودند که یاد آن‌ها را گرامی می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم بر علو درجات شهدا بیفزاید.

,

امام‌جمعه اراک اظهار کرد: امیدواریم قوه قضائیه، دولت آینده، نیروهای مسلح و مجلس همه دست‌به‌دست هم بدهند برای حل مشکلات جامعه و عزت و سربلندی ملت ایران و جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر کفار و صهیونیست‌ها، ما به لطف خداوند امیدواریم و خداوند هم لطف خود را از ملت ما دریغ نخواهد کرد.

,

توسل و توکل کلید و رمزگشای همه مشکلات است

, توسل و توکل کلید و رمزگشای همه مشکلات است, توسل و توکل کلید و رمزگشای همه مشکلات است,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخشی دیگری از خطبه‌ها ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: عبادت در دو ماه حرام ذی‌القعده و ذی‌الحجه خیلی بافضیلت است و مجازات گناه هم به همین ترتیب در این ماه‌ها اضافه می‌شود، حرمت این ماه‌ها مثل مسجد و قران است و باید بسیار قدر بدانیم.

,

وی با تأکید بر اینکه نباید دعا و توسل را فراموش کنیم افزود: برنامه‌های ظاهری را باید دنبال کرد اما دست قدرت خدا مافوق همه دست‌هاست و آنچه از همه‌چیز مهم‌تر است توکل به خدا و استعانت از ذات اقدس احدیت و مناجات است.

,

امام‌جمعه اراک خاطرنشان کرد: توسل و توکل کلید و رمزگشای همه مشکلات است، نباید خیال کنیم امور صرفاً با کارهای فیزیکی انجام می‌شود، این‌طور نیست کار اصلی دست خداست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه