اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان مطرح کردند:

شهید بهشتی؛ معمار بزرگ قوه قضائیه/ پرچم سرخ عاشورا موتور محرکه حرکت آزادی خواهان جهان است

شهید بهشتی؛ معمار بزرگ قوه قضائیه/ پرچم سرخ عاشورا موتور محرکه حرکت آزادی خواهان جهان است
ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه شهید بهشتی معمار بزرگ قوه قضائیه است، عنوان کردند: پرچم سرخ عاشورا موتور محرکه ملت و حرکت‌های آزادی خواهان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد، اظهار داشت: انتخابات در هفته گذشته برگزار شد و نتیجه ای که مردم به دنبال آن بودند رقم خورد، مردم استان ما از هفته ها قبل خود را برای یک حماسه آماده کرده بودند و این حماسه را آفریدند، مردمی متدین که علیرغم مشکلات اقتصادی با حضور پرشور دشمنان را ناامید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: در سند تحول بنیادین دو هدف اجرای عدالت و رضایت مندی مردم تعریف شده که اجرای عدالت باید با اقتدار ادامه یابد و رضایتمندی هم در سند وجود دارد که تاکید شده و وظیفه همه سازمانهاست که روابط عمومی ادارات مراجعین به صورت علمی فرم هایی را بگیرند که آیا از نوع برخورد رضابت دارند یا خیر و این را باید نظر سنجی کرد.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره راه اندازی واحدهای تولیدی تصریح کرد: با جدیت دستگاه قضایی و اجرایی پیگیری می شود که واحدهای تعطیل راه اندازی شود.

,

وی پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر را الزامی دانست و گفت: پنجم تیرماه روز مبارزه با مواد مخدر است که در استان نیازمند جدیت بیشتری در برگزاری شورای مبارزه با مواد مخدر بوده البته ایجاد اشتغال، فراهم کردن مسکن و ازدواج، ایجاد مراکز مشاوره همگی می تواند در پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر تاثیر داشته باشد.

,

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: ششم تیر روز ترور رهبری است که در این مسیر انقلاب شهدای بزرگی را در ترور از دست دادیم و افراد بزرگی را از ملت ما گرفتند ولی خداوند هر چه در وجود آن شهدا بود در وجود رهبری قرار داد و این ذخیره الهی را برای ما حفظ کرد.

,

وی با اشاره به هفته قوه قضاییه اظهار داشت: هفتم تیر روز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران این شهید بود که در فاجعه هفتم تیر به شهادت رسیدند گرچه این حادثه بزرگی بود ولی باز هم الطافی را نازل کرد و سبب شد منافقین چهره زشتشان در سطح جهان آشکار و نمایان شود و شهدای هفتم تیر سند مظلومیت جمهوری اسلامی بودند و امروز این منافقین در دامن کشورهایی که ادعای حقوق بشر را دارند قرار گرفته و مورد حمایت آنها هستند.

,

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: این حادثه ای که رخ داد سبب شد خدمتگزارانی را از ما بگیرد ولی کشور ما به اقتدار رسید و وقتی صبر از سوی ملت باشد برکاتی را به دنبال دارد.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بعد ۴۰ سال امروز به اقتداری رسیده و چشم امید مسلمانان در کشوهای مسلمان به نظام اسلامی است که این مهم در سایه صبر و شکیبایی حاصل شده است.

,

وی بیان کرد: شهید سید فخرالدین رحیمی و شهید صادقی که نمایندگان پلدختر و نماینده دورود و ازنا بودند هر کدام از شخصیت های ممتاز استان ما بودند که در ابن حادثه به شهادت رسیدند، این شهدا از روحانیون برجسته استان و اهل جهاد و مبارزه بودند.

,

شهید بهشتی معمار بزرگ قوه قضائیه

, شهید بهشتی معمار بزرگ قوه قضائیه, شهید بهشتی معمار بزرگ قوه قضائیه,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت: انسان‌های باتقوا اهل فضیلت بوده و اهل حسادت و انحصارطلبی نیستند، درست سخن گفته و پاک هم‌فکر می‌کنند، اسراف گر و دارای لباس شهرت نیستند و در تواضع رفتار کرده و بر فکر و چهره حرام چشمشان را می‌پوشانند.

,

وی با اشاره به تبیین دعای هشتم صحیفه سجادیه، افزود: خشم در وجود هر فردی موجود است ولی اگر کاری کردیم که خشم و عصبانیت‌ها بر ما مسلط شود بسیار خطرناک است، عفو و چشم‌پوشی کردن در این راستا بسیار اهمیت دارد.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت نقد سازنده و دفاع واقع‌بینانه، عنوان کرد: خدمات دولت را نباید از بین برد ولی انتقاد سازنده موجب پیشرفت جامعه خواهد شد، امروز شمشیر عدالت را ملت عزیز در اختیار آیت اله رئیسی قرار داده‌اند و جبهه انقلاب نفس تازه‌ای در فعالیت جهادی و خدمت خالصانه گرفته است.

,

وی با اشاره به اینکه ما وارثان عاشورا و کربلا هستیم، تصریح کرد: بایستی در حفظ ارزش‌ها و تقویت حکومت ولی‌فقیه تلاش کرد، توجه به ایمان محوری، اخلاق فردی و اجتماعی، محبت و دوستی، امانت‌داری، رعایت حقوق دیگران بسیار مورد تأکید اسلام است.

,

طهماسبی بیان کرد: یک جهش جدید خدمت، در دولت جدید صورت خواهد گرفت، در این هشت سال گذشته باوجوداینکه خدماتی شده ولی مردم در مشکلات بسیاری بودند.

,

امام‌جمعه کوهدشت ضمن انتقاد از عدم رسیدگی مطلوب به مطالبات مردم توسط برخی ادارات، گفت: در شهرستان کوهدشت چرا وضعیت اشتغال بسیار ضعیف است، برخی از کارها بایستی بیست سال قبل انجام می‌شد ولی انجام نشد! مابین عدالت و مبارزه با فساد رابطه مستقیمی وجود دارد که بایستی به آن توجه کرد.

,

وی با اشاره به اینکه معمار قوه قضائیه، شهید بهشتی است، بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «سند مظلومیت جمهوری اسلامی چیست؟ شهیدان رجایی و بهشتی ویارانشان این‌ها سرمایه‌های ملی ما هستند زیرا خدمتگزاران مردم بودند»، واقعاً در آن زمان برخی جو سنگینی علیه شهید بهشتی به راه انداخته بودند، این سید عزیز ویاران باوفایش درراه خداوند متعال مظلومانه بدنشان سوخت و به شهادت رسیدند.

,

طهماسبی با اشاره به اینکه اسلام، تشیُع و پرچم سرخ عاشورا موتور محرکه ملت و حرکت‌های آزادی خواهان جهان است، بیان کرد: به این ملت قهرمان، خداجو، شهید داده و مقاوم ایران اسلامی بایستی تبریک بگوییم که این‌چنین در انتخابات اخیر حماسه‌ای زیبا و دیدنی خلق کردند.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به تبیین جایگاه مهم رهبری از منظر حکومت اسلامی، گفت: پیروز بزرگ انتخابات، مردم عزیز هستند، بایستی فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرد، این مردم حماسه‌ای شورانگیز، آزمونی بزرگ، صفحه‌ای درخشان و عزم راسخ را در انتخابات، علی‌رغم یاس افکنی و توطئه دشمنان، به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان‌های امام و رهبری را به جهان مخابره کردند.

,

وی ضمن انتقاد از اخلال در بحث برگزاری مطلوب انتخابات، بیان کرد: اشرافی گری، توطئه رسانه‌ای دشمنان، جنگ روانی و وضعیت اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای دولت در طول هشت سال گذشته، شیوع بیماری کرونا و…از عوامل مشارکت کم مردم نسبت به سال‌های گذشته در انتخابات بود ولی علی‌رغم این‌همه بمباران، آیت‌الله رئیسی رأی بسیار عالی و مطلوبی گرفت؛ مردم ثابت کردند که می‌خواهند در سرنوشت آینده کشور خود سهیم باشند.

,

 طهماسبی با اشاره به اینکه ضرورت دارد برخی از کاندیداهایی که سیاه نمایی کردند به فکر جبران آن باشند، گفت: انتخابات یک حماسه و آزمونی بزرگ و عجیب بود که ملت عزیز ایران به‌خوبی و سربلند از آن بیرون آمد.

,

امام‌جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از محققان ایرانی در تولید واکسن ملی، مصاحبه اخیر آیت‌الله رئیسی با اصحاب رسانه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: برجام بررسی می‌شود، خدمات تیم وزارت امور خارجه نیز قابل‌احترام است، ولی آمریکا الآن در حال وقت‌کشی می‌باشد و درزمینهٔ رفع تحریم‌ها، به‌راستی آزمایی اعتقادی ندارد.

,

 وی با تقدیر دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اخیر در شهرستان، بیان کرد: بنده در این انتخابات فقط درزمینهٔ مشارکت حداکثری و روشنگری درزمینهٔ اصلح گزینی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کردیم و در بحث دیگری ورودی نداشتیم، کاندیداهای شورای شهر نیز ضمن رعایت قانون، اگر اعتراض دارند بایستی توسط مراجع ذی‌ربط مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد و اداره آموزش‌وپرورش شهرستان بایستی پاسخگوی این باشد که چرا پس از انتخابات ۱۱ نفر را لغو ابلاغ کرده‌اند! و هم‌چنین مسئولان درزمینهٔ رفع مشکل پمپ گاز شهرستان تلاش کرده و از ظرفیت خیرین نیز استفاده کنند.

,

حضور گسترده مردم در انتخابات و پایبندی به انقلاب

, حضور گسترده مردم در انتخابات و پایبندی به انقلاب, حضور گسترده مردم در انتخابات و پایبندی به انقلاب,

حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلسله با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب مردم، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، نشان از پایبندی دوباره مردم به انقلاب است.

,

وی افزود: تمامی دشمنان دست‌به‌دست هم داده بودند که مردم را از نظام دلسرد کنند و در انتخابات شرکت نکند اما مردم به حرف‌های آن‌ها گوش ندادند حضوری تماشایی نشان دادند.

,

امام‌جمعه سلسله با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه عنوان کرد: قوه قضائیه در کشور ما مصداق کامل قوه عدلیه است، امروز باافتخار یاد می‌کنیم از دانشمند فرزانه، شهید آیت‌الله بهشتی که در کنار بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی قرار گرفت و با آن نگاه بلندش به همه امورات و ساختار جمهوری اسلامی اشراف کامل داشت و که موجب پیشرفت و ایجاد یک بستر برای تحقق عدالت شد.

,

وی تصریح کرد: هر جا که عدالت باشد کسی جرات تعرض به منافع شخصی و عمومی ازجمله اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را ندارد و همه عزیزان در قوه قضائیه کشور با نگاهی جهادی و انقلابی دنبال تحقق عدالت هستند.

,

موسوی با اشاره به پایان کار و حضور نه‌ساله خود در شهرستان، تصریح کرد: در طول این سال‌ها با تمام توان سعی کردم خدمتگزار خوبی برای مردم این دیار باشم و در این راه‌کارهایی را در بحث‌ ساخت‌وساز و موارد دیگر داشته‌ام، از تمام نمازگزاران و مردم شهرستان طلب حلالیت دارم، امام‌جمعه بعدی شهرستان هم مطمئن هستم مجدانه در خدمت آحاد مردم خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه