اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مطرح شد؛

حضور ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد «حماسه» بود/ ریشه مفاسد عمدتاً در قوه مجریه است

حضور ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد «حماسه» بود/ ریشه مفاسد عمدتاً در قوه مجریه است
نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد، در خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی بر ضرورت هشیاری مردم در مقابل دسیسه های دشمن تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر خراسان رضوی برگزار شد، در خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی بر ضرورت هشیاری مردم در مقابل دسیسه های دشمن تاکید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

امام جمعه سرخس:

, امام جمعه سرخس:,

حضور ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد «حماسه» بود

, حضور ۵۰ درصدی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد «حماسه» بود,

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: دل‌های آسیب دیده از جنگ روانی ۸ ساله دشمن را خداوند متحد کرد و حماسه ۲۸ خرداد شکل گرفت و خدای متعال آرامش را در دل مومنان قرار داد و این آرامش که نصرت الهی است، خودش را در انتخابات نشان داد‌.

,

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه هرکسی در مقابل حکومت اسلامی بایستد، دیر یا زود رسوا و ذلیل می‌شود، افزود: همه مستکبران و ایادی آن‌ها صف کشیدند و تاکنون نتوانستند جلوی سرعت صدور انقلاب اسلامی را بگیرند؛ امروز با هر نوع تفکری در قلب آمریکا و اروپا انقلابی‌ها حضور دارند و حتی برخی امسال با وجود تهدیدات منافقین در خارج از کشور به پای صندوق رای رفتند و از نظام اسلامی حمایت کردند تا جایی که مورد ضرب و شتم این جنایتکاران هم قرار گرفتند.

,

وی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که بار دیگر کشور ایران که کشور امام زمان و اهل بیت علیهم‌السلام است از توطئه‌ای بزرگ نجات یافت؛ از ملت ایران که پیروز انتخابات هستند هم باید تشکر کنیم و زبان از تقدیر این ملت بی‌نظیر قاصر است؛ ملت انقلابی ایران به کوری چشم دشمنان و لبیک به ندای رهبری به صحنه انتخابات آمدند و خلق حماسه کردند.

,

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان سرخس، هم از نوع میزان مشارکت که از کشوری و استانی بالاتر بود و هم در نوع انتخابشان که ۷۸ درصد به رئیس جمهور انقلابی رای دادند و مشت محکم دیگری به بدخواهان نظام در انتخابات زدند.

,

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به انتخابات شوراها نیز عنوان کرد: امیدواریم منتخبان مردم در شوراهای شهر و روستا نیز با نگاه جهادی و وحدت و همدلی و با تفکر انقلابی به مردم خدمت کنند.

,

امام جمعه سرخس ادامه داد: مشارکت حماسی ملت ایران در انتخابات امسال که نزدیک به ۵۰ درصد رسید، زیر بمباران تبلیغاتی و روانی دشمن انجام شد؛ کارشناسان پیش‌بینی کرده‌ بودند که بخشی از مردم که گرفتار کرونا هم هستند، در انتخابات شرکت نکنند؛ کرونا هم در بحث سلامت جامعه خطراتی دارد و برخی‌ها در بیمارستان‌ها بودند و کسب و کار مردم را هم آسیب زد و دولت هم نتوانست از قشرهای آسیب پذیر حمایت لازم را داشته باشد.

,

وی بیان کرد: مدیریت بسیار ضعیف ۸ ساله و گره زدن همه مشکلات مردم حتی آب و نان آن‌ها به برجام و کوچک شدن سفره مردم و فاصله گرفتن برخی مسئولان از مردم و ناراحتی مردم از این‌ها و متاسفانه اخلال در روند برگزاری انتخابات در برخی شهرستان‌ها موجب برخی ریزش‌ها در انتخابات شد، اما با وجود این شرایط حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات خلق حماسه‌‎ای دیگر بود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری خاطرنشان کرد: ملت ایران با رای قاطع و مشارکت بالا، رئیس جمهور ولایی و جهادی و انقلابی و در خط ولایت و در خط خدمت به مردم را انتخابات کردند.

,

خطیب نماز جمعه سرخس تاکید کرد: به‌صورت ویژه از آن کسانی که در خارج از کشور از منافقین کتک خوردند و زیر شکنجه تسلیم فشار این جنایتکاران نشدند و رای خودشان را به صندوق ریختند و از نظام اسلامی حمایت کردند، تقدیر می‌کنیم.

,

امام جمعه سرخس با بیان اینکه در کرونا نباید عادی سازی صورت بگیرد، گفت: هم عزیزان سرخسی و هم هموطنان ما از استان سیستان و بلوچستان که قرابت فامیلی با هم دارند، فعلا تا اوضاع عادی شود از رفت و آمد خودداری کنند.

,

وی در پایان با اشاره به اینکه ایران اسلامی در کنار ۶ کشور جهان به تولید واکسن کرونا دست یافت، بیان کرد: الحمدلله واکسن ایرانی برکت هم مجوز گرفت که از دانشمندانمان تقدیر می‌کنیم.

,

 

,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه: 

, امام جمعه تربت حیدریه: ,

حضور و انتخاب مردم پاییندی به آرمانهای انقلاب و نظام بود

, حضور و انتخاب مردم پاییندی به آرمانهای انقلاب و نظام بود,

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در آئین خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: معنای تقوا آن است هر جا که خدا دستور داده حضور پیدا کنیم و هر کجا منع کرده در آنجا نباشیم، همچنین حیثیت و آبروی مردم محترم است و انسان نباید به جامعه هتک حرمت و بی ادبی کند و همه چیز بر اساس شریعت باشد.

,

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات وفاداری خود را به امامت جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب و شهدا ابراز داشتند و لذا داشتن این امت فهیم و زمان شناس و دشمن شناس که به آینده روشن امیدوار است جای شکر دارد.

,

خطیب جمعه تربت حیدریه بیان داشت: مردم با شرکت خود در انتخابات و انتخاب حساب شده به همه وادادگان غرب تفهیم کردند که راه درست انقلاب را باید بروند و هر جا احساس کنند برخی افراد راه غلط می روند دست رد زده و به افرادی که به شاخص ارمانهای انقلاب پایبندند اعتماد خواهند کرد.

,

وی افزود: رییس جمهور منتخب مردم پیام این حضور را می دانند و انسانهای خدمت گذار را برای خدمت گذاری انتخاب خواهند کرد.

,

 

,

امام جمعه خلیل‌آباد: 

, امام جمعه خلیل‌آباد: ,

ریشه مفاسد عمدتاً در قوه مجریه است / پرونده‌های زیاد در دستگاه قضایی حاصل بی‌توجهی برخی مدیران است

, ریشه مفاسد عمدتاً در قوه مجریه است / پرونده‌های زیاد در دستگاه قضایی حاصل بی‌توجهی برخی مدیران است,

حجت‌الاسلام علی ناهیدی، امام جمعه خلیل‌آباد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: اگر در تصمیم‌گیری‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و به‌کارگیری مدیران در قوه مجریه شایسته‌سالاری باشد و مفسدان از غفلت، غایب بودن و رانت‌های مسئولان سوءاستفاده نکنند بسیاری از اتفاقات در کشور رخ نمی‌دهد.

,

وی با بیان اینکه این اختلاس‌های چندمیلیاردی که در مملکت شاهد هستیم منشأ آن دستگاه‌های مختلف اجرایی در کشور است که زمینه را برای اختلاس‌ها را فراهم کردند و باعث بدبینی مردم شدند، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در این بخش در خط مقدم نیست و باید مبارزه با فساد از قوه مجریه آغاز شود.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ریشه مفاسد عمدتاً در قوه مجریه شکل می‌گیرد و امروز دستگاه قضا شاهد پرونده‌های زیادی است که حاصل بی‌توجهی مدیران است، تصریح کرد: علاج مبارزه با فساد این است که دستگاه اجرایی باید منافذ نفوذ افراد فرصت‌طلب را ببند و نگذارد که پرونده‌ها حجیم شوند و مشکلات عدیده‌ای ایجاد شود.

,

وی با اشاره به اینکه برخی نسبت به دستگاه قضا نگرانی دارند و باید بدانند که این دستگاه از دی‌ماه ۹۹ با دردست‌داشتن سند تحول قضایی به راه خود به طور جد ادامه می‌دهد و متناسب با گام دوم انقلاب حرکت می‌کند، اذعان کرد: اجرای این سند قائل به شخص نیست که بگوییم آیت‌الله رئیسی نبود اجرایی و عملی نمی‌شود و این سند دستخوش تغییر هم نخواهد شد.

,

ناهیدی با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی در واقع یک نه بزرگ ایرانیان به جنگ احزاب تحریم انتخابات بود، عنوان کرد: گروه‌های مختلفی نظیر سلطنت‌طلبان، منافقین، رسانه‌های بیگانه، افراد داخلی بریده از نظام و ... در کنار یکدیگر قرار گرفتند و انتخابات ریاست‌جمهوری را تحریم کردند و تلاش می‌کردند که مردم پای صندوق‌های رأی نروند.

,

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های منافق و سلطنت‌طلب نیز از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی عصبانی شدند و همچنان به توطئه‌ها و تخریب ادامه می‌دهند، تشریح کرد: کاهش مشارکت در انتخابات در واقع یک واقعیت تلخی بود که باید آن را پذیرفت و نباید آن را توجیه کنیم.

,

خطیب جمعه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه نیامدن برخی از مردم نشانه فاصله‌گرفتن از نظام نیست بلکه نشانه اعتراض، گلایه و دلخوری از وضعیت اقتصادی موجود و برخی دلایل دیگر است، ابراز کرد: باید سهم دستگاه‌های مختلف و برخی از کاندیداها از جناح‌های مختلف که سیاه‌نمایی کردند باید در نیامدن جمعی از مردم پای صندوق‌های رأی مشخص شود.

,

 

,

امام جمعه رشتخوار:

, امام جمعه رشتخوار:,

حضور مردم امروز یک فرصت قدردانی بزرگ برای خدمتگزاری است/ مسئولین باید به نحو احسن به مردم خدمت کنند

, حضور مردم امروز یک فرصت قدردانی بزرگ برای خدمتگزاری است/ مسئولین باید به نحو احسن به مردم خدمت کنند,

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته نماز جمعه شهرستان رشتخوار با تقدیر از تلاش دستگاه قضا در سطح این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی شخصی بود که اهل خدمت بود، ارزش شهید بهشتی در واقع به خاطر این است که با مردم بود، شهید بهشتی سهم بسزایی در قانون اساسی داشت و ایشان به عنوان سند اقتدار این نظام شناخته می شود.
 

,
,

وی در ادامه با اشاره به انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب کشور، بیان داشت: علت حضور آیت الله رئیسی در حوزه قوه مجریه ارجعیت آن است که دارای اهمیت بالایی به عنوان خط مقدم نسبت به قوای دیگر است اگر تصمیم‌گیری‌ها به خوبی و مسئولین ما خوب عمل کنند و خود را مدیون خون شهدا بدانند و حماسه ای که در ۲۸ خرداد خلق شد را قدردانی آن باشند قطعاً این به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 

,
,

امام جمعه رشتخوار در ادامه اظهار داشت: ما با حضور پرشور خود ثابت کردیم که نه آمریکا و نه سلطنت طلب ها و نه کسانی که ضد اسلام و انقلاب هستند، هیچ غلطی نمی تواند در مقابل اراده مردم و ملت ما انجام دهند.
 

,
,

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه با تقدیر از زحمات عوامل اجرایی در انتخابات در سطح شهرستان رشتخوار تصریح کرد: با تلاش همه دستندرکاران انتخابات به نحو احسن در سطح شهرستان رشتخوار دنبال شد و نشان داد که مردم شهرستان رشتخوار همیشه در صحنه پیشتازند و با مشارکت بالای ۸۰ درصدی در انتخابات ۱۴۰۰ بار دیگر احساس مسئولیت کردند و ما افتخار می‌کنیم به این مردم و افتخار می‌کنیم به این جریان که در هر جایی که نیاز هست در صحنه هستند و ناامیدی دشمنان را رقم می زنند.
 

,
,

حجت الاسلام جهانشیری با اشاره به اینکه حضور مردم امروز یک فرصت قدردانی بزر گ برای خدمتگزاری است، اذعان داشت: امروز تمام کسانی که در روستاها و شهرها به عنوان شوراهای اسلامی و منتخب مردم در قوه مجریه در کشور که عهده دار مسئولیت شده اند باید به نحو احسن به این مردم همیشه در صحنه خدمت کنند.

,

 

,

وی با تاکید بر وقت کشی آمریکا در موضع برجام نیز، تصریح کرد: آمریکا امروز در جریان مذاکرات به دنبال وقت کشی و زیاده خواهی است، تاکنون از این نشست ها نتیجه ای برای ایران اسلامی حاصل نشده است، خبرهایی می‌رسد که آمریکا قرار است تحریم‌ها را رفع کند ما نباید خیال خوش نسبت به آمریکا داشته باشیم اینها یک بلوف سیاسی بیشتر نیست و مسئولان ما باید همیشه هوشیار و بیدار باشند که فریب نخورند در بحث راستی آزمایی آنها حاضر نشدند که تعهدی برای اینکه بار دیگر از برجام خارج نشوند، بدهند.
 

,
,

امام جمعه رشتخوار یادآور شد: خواسته مردم انقلابی ما دقت بیشتر مسئولان در مذاکرات و  پیش بردن روال مذاکرات به سمت خواسته مقام معظم رهبری است.


وی با اشاره به افتخار آمیز بودن نتایج واکسن ایرانی کرونا نیز گفت: برنامه واکسن های ایرانی که ایران اسلامی در دو دهه دنبال کرده کارهای بسیار بزرگی شکل گرفته است و ایران اسلامی اکنون در جمع ۶ کشور برتر دنیا در این حوزه قرار دارد که این افتخار بسیار بزرگ برای کشور و سندی معتبر برای تکیه بر تولید و توان داخلی است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه