اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

راه اندازی کمیته پایش در شهرک های صنعتی اردبیل/طرح‌های راکد و غیرفعال صنعتی شناسایی می شود

راه اندازی کمیته پایش در شهرک های صنعتی اردبیل/طرح‌های راکد و غیرفعال صنعتی شناسایی می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ،  محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت راه اندازی طرح‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، با صدور ابلاغیه‌ای از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، کمیته پایش طرح‌های صنعتی در شرکت شهرک های صنعتی تشکیل و راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: در این طرح ضمن مراجعه حضوری تیم های تعیین شده به محل اجرای تمامی طرح‌ها، مشخصات طرح ها از قبیل پیشرفت فیزیکی، اقدامات انجام شده، برنامه زمان بندی شده، مشکلات احتمالی موجود و درخواست‌های مربوطه جمع آوری و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.

,

اهلی تصریح کرد: در این طرح در صورت لزوم از ظرفیت و پتانسیل مجموعه‌های جهادی همچون بسیج مهندسین نیز استفاده خواهد شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با شناسایی طرح‌های راکد و غیرفعال و احصاء دلایل غیرفعال بودن آنها، پیگیری ویژه برای بازفعال سازی این طرح ها صورت خواهد پذیرفت.

,

وی افزود: در این طرح، قراردادهایی که بیش از 3 سال از تاریخ انعقاد آنان گذشته و زمین به صورت راکد بوده و یا در مرحله ابتدایی ساخت و ساز می باشد و متقاضی میلی برای اجرای واحد تولیدی خود نداشته باشد، قرارداد واگذاری پس از طی مراحل قانونی فسخ و زمین آزاد شده در اختیار سرمایه گذاران دیگر قرار داده خواهد شد.

,

وی از صاحبان قراردادهایی که زمین خود را به صورت راکد رها نموده اند تقاضا کرد تا هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف قرارداد فیمابین اقدام کنند در غیر اینصورت طبق مفاد مندرج در دفترچه قرارداد اقدام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه