اخبار داغ

حرکت شتابزده مدیریت شهری همدان در افتتاح پل شهید همدانی؛

ابرپروژه ای با معضلات فراوان ترافیکی در همدان

ابرپروژه ای با معضلات فراوان ترافیکی در همدان
پل تقاطع شهید همدانی در روز میلاد امام رضا (ع) در حالی افتتاح شد که یک روز بعد از افتتاح یک سمت لاین مسدود شد و شاهد بار ترافیکی زیادی در این مسیر بودیم.در این گزارش گفتگویی با یک عضو هیات علمی دانشگاه در مورد گره های ترافیکی این پروژه داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، متاسفانه به غلط یکی ازنمادهای توسعه شهر طی سنوات اخیر احداث تقاطع های غیر هم سطح در داخل همدان بوده است به طور مثال پل های مستقر در چهارراه تختی و چهارراه عباس آباد چه مشکلی از ترافیک شهر همدان را کاسته است؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

زمانهای شلوغ روز کماکان میدان آرامگاه به عنوان مهمترین نقطه در رینگ اول شهر از ترافیک خسته کننده ای رنج می برد.

,

متاسفانه عمده پروژه های مدیریت شهری در همدان فاقد پیوست فنی_فرهنگی و اجتماعی هستند.

,

پل تقاطع شهید همدانی در روز میلاد امام رضا (ع) در حالی افتتاح شد که یک روز بعد از افتتاح یک سمت لاین مسدود شد و شاهد بار ترافیکی زیادی در این مسیر بودیم.

,

پل شهید همدانی که انتقادات زیادی به آن وارد است و تا بحال مشکلات زیادی را ایجاد کرده است گویا بیش از آنکه مشکل تردد و ترافیکی را حل کند به این مشکل دامن زده است.

,

حرکت شتابزده شهرداری همدان در افتتاح پل شهید همدانی

, حرکت شتابزده شهرداری همدان در افتتاح پل شهید همدانی, حرکت شتابزده شهرداری همدان در افتتاح پل شهید همدانی,

عده ای از کارشناسان مدیریت شهری بر این باورند که به دنبال شورای شهر جدید، گویا شهرداری همدان برای ماندن در سمت خود به افتتاح شتابزده برخی پروژه ها روی آورده است.

,

یکی از کارشناسان مدیریت شهری و استاد دانشگاه بوعلی سینا گفت: کوتاهی شهرداری در مطالعه علمی و هوشمندانه پل شهید همدانی کاملا نمایان است و شاهد افتتاح ناقص یک پل بودیم که بار ترافیکی را در میدان باباطاهر ایجاد می کند.

,

وی با بیان اینکه سرعت نقل و مکان ماشین ها و بار ترافیکی روی پل به یک پله جلوتر می رود و خود را در میدان باباطاهر و نقاط دیگر نشان می دهد افزود: چندین سال ماشین ها با سرعت کمی از این پل عبور می کردند ولی حالا با تمام سرعت عبور و در نقاط دیگر گره های ترافیکی ایجاد می کنند.

,

این کارشناس شهری تاکید کرد: افتتاح پل به طور کامل و فازهای دیگر شاید از بار این مشکل بکاهد یا اینکه اصلاح هندسی پل بعنوان راه حل دیگر شاید مشکل ترافیک را کمتر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه