اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد؛

واکسن کرونای ایرانی افتخاری عظیم برای ایران

واکسن کرونای ایرانی افتخاری عظیم برای ایران
به گفته سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، پیشقدمی رهبر انقلاب در استفاده از واکسن کرونای ایرانی، غرور ملی را رقم زد، مسئله ای که نشانگر حمایت قوی و همه جانبه بالاترین مقام کشورمان از تولید داخل در عمل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، به تازگی با اتمام تمامی مراحل ساخت واکسن ایرانی و رسیدن آن به مرحله تولید انبوه و استفاده عمومی، رهبر معظم انقلاب در جایگاه نخستین افرادی بودند که از این واکسن استفاده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

بی تردید دیگر این روزها نه تنها همه ایرانیان، بلکه همه جهانیان تصاویر و فیلم های روز تزریق این واکسن به معظم له را مشاهده کرده اند و آن غرور ملی که در چشمان رهبر انقلاب می درخشید نظاره گر شدند.

,

این مسئله سبب شد تا حتی شبکه الجزیره در گزارش قابل تأملی از واکنش مردم کشورهای حاشیه خلیج فارس به تزریق واکسن ایرانی کرونا به رهبر انقلاب حرف ها و تصاویر متعددی به میان بیاورد و هشتگ #لقاح_کورونا_الایرانی نیز در صدر ترندهای کشورهای حاشیه خلیج فارس قرار گرفت و این افتخاری برای ایرنیان است.

,

واکسن کرونای ایرانی افتخاری عظیم برای ملت ما

, واکسن کرونای ایرانی افتخاری عظیم برای ملت ما, واکسن کرونای ایرانی افتخاری عظیم برای ملت ما,

همچنین در این باره «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان؛ با تبریک افتخارآفرینی تولید واکسن کرونا توسط دانشمندان ایرانی به ملت، گفت: بیماری کووید_19، بیماری ناشناخته ای است که در طول کمتر از دو سال اثرات منفی بسیاری در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و آموزشی به ویژه در کسب و کار در کشورهای جهان گذاشته است.

,

وی اظهار کرد: در این میان کشورهای پیشرفته با توجه به زیرساخت های علمی خود که در حوزه تولید واکسن داشتند دست به تولید واکسنی برای پیشگیری از این بیماری منحوس زدند و اما کمتر کسی از ایران اسلامی انتظار ساخت واکسن داشت، چرا که تجربه ساخت واکسن بدین شکل که در دنیا مرسوم است در کشور ما تنها به دهه های اخیر می رسد.

,

واکسن کرونای ایرانی زیر بار فشار تحریم ها ساخته شد

, واکسن کرونای ایرانی زیر بار فشار تحریم ها ساخته شد, واکسن کرونای ایرانی زیر بار فشار تحریم ها ساخته شد,

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: با این وجود متخصصان و کارشناسان ایرانی حتی زیر بار تحریم های سنگین دارویی و مواد اولیه ای که برای ساخت داروهای دیگر به کشور ما نمی دادند، توانستند با عزمی راسخ تخصص علمی خود را به اثبات برسانند و دست به ساخت واکسنی بزنند که این روزها تمامی مراحل اخذ تأییدیه خود را گذرانده و به مرحله تولید و استفاده عمومی رسیده است.

,

پیشقدمی رهبر انقلاب در استفاده از واکسن ایرانی، غرور ملی را رقم زد

, پیشقدمی رهبر انقلاب در استفاده از واکسن ایرانی، غرور ملی را رقم زد, پیشقدمی رهبر انقلاب در استفاده از واکسن ایرانی، غرور ملی را رقم زد,

مفتح تصریح کرد: و رهبر معظم انقلاب که به متخصصان و جوانان داخلی همیشه امید داشته و دارند و آنان را مورد حمایت خود قرار داده است، در همین روزهای آغازین استفاده عمومی از واکسن پیشگیری از کرونای ایرانی، پیشقدم شد و با استفاده از این واکسن، بازهم حمایت قوی خود از تولید داخل به ویژه در عرصه های علمی را با جدیت و در عمل به ملت ما نشان داد.

,

درخشش غرور ملی در چشمان رهبری پس از تزریق واکسن کرونای ایرانی

, درخشش غرور ملی در چشمان رهبری پس از تزریق واکسن کرونای ایرانی, درخشش غرور ملی در چشمان رهبری پس از تزریق واکسن کرونای ایرانی,

وی عنوان کرد: این حمایت همه جانبه رهبر انقلاب از کارشناسان و متخصصان ساخت واکسن داخلی و استفاده خود ایشان از آن، چشمان جهانیان را خیره کرده و غرور ملی را مجدد برای ایرانیان رقم زده است، غروری که در چشمان رهبری می درخشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه