اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز خبرداد؛

روند کاهشی کرونا در آذربایجان‌شرقی/ دوز دوم واکسن کرونا در حال تزریق است

روند کاهشی کرونا در آذربایجان‌شرقی/ دوز دوم واکسن کرونا در حال تزریق است
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تداوم روند کاهشی مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، عباسعلی درستی در یک گفت‌وگوی خبری، بیان کرد: به رغم وضعیت قرمز برخی شهرهای جنوبی، در سایه مراعات دستورالعمل‌ها از سوی هم استانی‌های عزیز، وضعیت کرونا در آذربایجان شرقی کاهشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: اکنون حدود ۶۳۰ بیمار کرونایی در استان بستری هستند و تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در آذربایجان شرقی نیز به چهار تا شش نفر رسیده است.

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز  با بیان این‌که تعداد بیماران جدید کرونایی استان به حدود ۳۰۰ نفر در روز رسیده است، گفت: همچنان از مردم خواهشمندیم که حتی در صورت دریافت واکسن نیز تا اطلاع ثانوی، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و حتماً از ماسک استفاده کنند تا امیدوار به کنترل بیماری باشیم.

,

وی در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونایی آذربایجان شرقی نیز بیان کرد: اکنون دوز دوم واکسن‌های قبلی در حال تزریق است و امروز محموله جدید حامل ۴۰ تا ۵۰ هزار دوز واکسن سینوفارم چینی برای تزریق دوز دوم از تهران به استان می‌آید.

,

درستی یادآوری کرد: هنوز تزریق دوز اول واکسن گروه سنی ۶۵و۷۰ ساله انجام نگرفته، اما امیدواریم که از اواخر هفته جاری با دریافت محموله جدید، واکسیناسیون این گروه سنی آغاز شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه