اخبار داغ

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند خبر داد؛

رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب خراسان‌جنوبی در آزمون سراسری

رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب خراسان‌جنوبی در آزمون سراسری
آیتی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۸۶۲ داوطلب خراسان جنوبی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند که ۹ هزار و ۱۷۴ نفر خانم و ۶ هزار و ۶۸۸ نفر آقا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، تیرماه که فرا میرسد شمارش معکوس داوطلبان آزمون سراسری آغاز میشود. دانش آموزانی که سالها درس خوانده و قرار است برای تجربه کردن یکی از بزرگترین انتخابهای زندگی خود از آزمونی به نام کنکور عبور کنند و تیر ماه زمانی است که برای عبور از این آزمون در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,
داوطلبان خراسان جنوبی نیز همزمان با تمامی داوطلبان کنکور سراسری کشور در آزمون سراسری و در رشته های مختلف طی چهار روز شرکت خواهند کرد.
,
 
,
محسن آیتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: امسال ۱۵ هزار و ۸۶۲ داوطلب خراسان جنوبی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند که ۹ هزار و ۱۷۴ نفر خانم و ۶ هزار و ۶۸۸ نفر آقا هستند.
,
 
,
وی از در نظر گرفتن ۱۱ حوزه امتحانی برای برگزاری کنکور 1400 در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: بیشترین داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در استان به گروه آموزشی تجربی با ۵ هزار و ۵۲۸ داوطلب و گروه انسانی با ۴ هزار و ۶۷۷ داوطلب اختصاص دارد.
,
 
,
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند بیان کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده و تاکید بر استفاده همه عوامل از ماسک سه لایه، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه مناسب محیط برگزاری آزمون و اختصاص مکان مجزا برای داوطلبان مشکوک به کرونا در هر حوزه امتحانی از جمله این تدابیر است.
,
 
,
آیتی عنوان کرد: ناظران بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز بر فرایند برگزاری کنکور نظارت خواهند داشت.
,
 
,
وی با بیان این‌که کنکور سراسری امسال در روز‌های ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیر برگزار می‌شود، اظهار کرد: کارت‌های شرکت در آزمون از امروز تا سه‌شنبه ۸ تیر برای مشاهده و چاپ بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه