اخبار داغ

نماینده آستارا در گفتگو با ۸دی:

فعالیت‌های پیام‌رسان‌های خارجی تحت نظارت مراجع قانونی کشور/ به دنبال تعطیلی و فیلتر کردن نیستیم

فعالیت‌های پیام‌رسان‌های خارجی تحت نظارت مراجع قانونی کشور/ به دنبال تعطیلی و فیلتر کردن نیستیم
نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی» با شایعاتی که در فضای مجازی و محافل مختلف گفته می‌شود تفاوت‌های زیادی دارد، گفت: در این طرح به دنبال بستن و تعطیل کردن نیستیم بلکه فعالیت‌ پیام رسان های خارجی به رسمیت شناخته شده و تحت نظارت مراجع قانونی کشور قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی» با شایعاتی که در فضای مجازی و محافل مختلف گفته می‌شود تفاوت‌های زیادی دارد اظهار کرد: متاسفانه درباره این طرح سیاه نمایی شده و بدبینانه درباره آن صحبت می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,
 
,
قرار نیست پیام رسان‌های خارجی فیلتر یا تعطیل شوند
, قرار نیست پیام رسان‌های خارجی فیلتر یا تعطیل شوند, قرار نیست پیام رسان‌های خارجی فیلتر یا تعطیل شوند,
 
,
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه طرح ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی به دنبال ضابطه‌مند کردن فضای مجازی است خاطرنشان کرد: قرار نیست پیام رسان‌های خارجی فیلتر یا تعطیل شوند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه ضابطه‌مند کردن با محدود کردن و بستن متفاوت است ادامه داد: طبق قانون اساسی باید در برابر حرمت افراد، اعتقادات، فرهنگ و مصالح عمومی و اخلاق و ارزش‌ها پاسخگو باشیم و از آن حمایت کنیم.
,
 
,
مرحبا تصریح کرد: در حال حاضر نظارتی بر فعالیت پیام رسان‌های داخلی و خارجی وجود ندارد و گاها چوب حراج به آبروی افراد زده می‌شود و با تهمت و دروغ بستری برای اعمال مجرمانه به وجود آمده است و در هیچ کشوری حتی کشورهای غربی نیز چنین چیزی پذیرفتنی نیست.
,
 
,
نماینده مردم آستارا در مجلس  با بیان اینکه حفظ آزادی‌های مشروع در جامعه به اندازه حفظ آبرو و حرمت افراد مهم بوده و ما در برابر آن مسئول هستیم افزود: متاسفانه برخی از شرایط فعلی استفاده نابجا می‌کنند و با اشاعه دروغ و فحشا شایعاتی منتشر و به آبروی افراد تعدی می‌شود لذا ضروری است که اقدام و حرکتی در برابر این اعمال مجرمانه انجام گیرد.
,
 
,
مرحبا با اشاره به اینکه این طرح به دنبال اعمال نظارت بر فعالیت‌ها در فضای مجازی و پیام رسان های داخلی و خارجی بوده و به دنبال بستن و تعطیل کردن آن نیست گفت: در این طرح فعالیت‌ در پیام رسان‌های داخلی و خارجی به رسمیت شناخته شده و تحت نظارت مراجع قانونی کشور قرار می‌گیرد.
,
 
,
روند کسب و کارها در فضای مجازی سر جای خود باقی مانده و تعطیل نمی‌شود
, روند کسب و کارها در فضای مجازی سر جای خود باقی مانده و تعطیل نمی‌شود, روند کسب و کارها در فضای مجازی سر جای خود باقی مانده و تعطیل نمی‌شود,
 
,
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محدودیت به معنای تعطیلی و فیلتر شدن نیست بلکه تنها اعمال نظارت می‌شود بیان کرد: روند کسب و کارها در فضای مجازی سر جای خود باقی مانده و تعطیل نمی‌شود.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه بررسی طرح ساماندهی فضای مجازی و پیام رسان‌های اجتماعی در دستور کار مجلس قرار دارد افزود: در اولین فرصت این طرح توسط نمایندگان بررسی شده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه