اخبار داغ

معاون اول دادستان کل کشور:

تفکر انقلابی دشمنان را ناامید می‌کند/ اعتماد و امید به آمریکا خطایی شرم‌آور است

تفکر انقلابی دشمنان را ناامید می‌کند/ اعتماد و امید به آمریکا خطایی شرم‌آور است
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه نباید به امریکا اعتماد و امید داشته باشیم، گفت: هرجا روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی در کشور حاکم بود دشمنان ناامید شدند و کشور پیشرفت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور در مراسم گرامیداشت هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و شهید آیت الله حیدری در مصلی نهاوند گفت: مردم شهرستان نهاوند در همه صحنه های انقلاب حضور معناداری داشتند و شهدای عزیزی تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار داشت: شهدای بزرگواری چون شهید آیت الله حیدری و آیت الله قدوسی از دیار نهاوند‌ منشا برکات و خدمات بزرگی برای انقلاب اسلامی شدند.

,

موسوی افزود: دشمنان از همان لحظه پیروزی انقلاب برای نابودی این انقلاب مردمی برنامه ریزی کردند و با تهدید و ترور درصدد نابودی انقلاب بودند.

,

وی بیان داشت: ترور های متعدد و حادثه هفتم تیر نیز در راستای نابودی انقلاب بود و دشمنان جنگ تحمیلی و توطئه های خود را ادامه دادند و همه جریان استکبار را در مقابل این نظام قرار دادند ولی به پشتوانه حضور مردم در همه عرصه ها و هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری دشمنان را ناامید کردند.

,

معاون اول دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: عده ای میخواهند چهره آمریکا را جور دیگری نشان دهند ولی همه باید بدانیم چه جنایت ها و تحریم ها و محاصره اقتصادی و هر توطئه ای که توانستند انجام دادند تا ایران اسلامی را نابود کنند ولی به لطف خدا نتوانستند.

,

, ,

وی ادامه داد: عده ای درصدد تطهیر چهره امریکای جنایتکار هستند ولی همه و جوانان باید بدانند آنها که دم از حقوق بشر می زنند چه بلاهای شرم آوری بر سر مردم خودشان و مردم دنیا آوردند.

,

موسوی افزود: شرم آور است که کسی امید و اعتمادی به آمریکا داشته باشد و مردم فهیم و هوشیار ما نشان دادند به آمریکا اعتمادی ندارند.

,

وی بیان داشت: در این انتخابات دشمنان هرکاری کردند مردم در شعب اخذ رای حضور نیابند ولی مردم بازهم آنها را ناامید کردند و علی رغم همه مشکلات، مردم با زمان شناسی و دشمن شناسی جواب دشمنان را با حضور در پای صندوق های رای دادند.

,

معاون اول دادستان کل کشور عنوان کرد: هرجا تفکر انقلابی و بسیجی در راس امور قرار بگیرد به موفقیت خواهیم رسید و انشالله با حضور آیت الله رئیسی در قوه مجریه همانند قوه قضائیه شاهد پیشرفت ها و تحول خواهیم بود.

,

وی گقت: دشمنان نمی خواهند اقتدار و عزت ایران اسلامی را ببینند و نمی خواهند تفکر انقلابی و بسیجی حاکم باشد و دشمنان از این تفکر و از پیشرفت های حاصل از این تفکر هراس دارند.

,

موسوی افزود: پیشرفت های موشکی، هسته ای، دفاعی و پزشکی و دیگر عرصه ها با تکیه بر تفکر انقلابی به دست آمد و دشمن را عصبانی کرده و دشمن نیز در این عرصه ها به ما کمکی نکرد و مردم سیلی های زیادی بر صورت دشمنان زدند.

,

وی ادامه داد: قطعا آینده برای کشور ما خواهد بود و تفکر جهادی همانند گذشته دشمنان را ناامید می کند و این جوانان مومن و انقلابی کشور را به پیشرفت و عزت می رسانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه