اخبار داغ

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان‌ جنوبی اعلام کرد

فعالیت ۲۰ روحانی مستقر در دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه خراسان جنوبی

فعالیت ۲۰ روحانی مستقر در دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه خراسان جنوبی
هنری گفت: اکنون ۲۰ روحانی روستا در دهستان های تحت پوشش قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان مستقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی ظهر امروز در رویداد تبیین نرم‌افزار امامت برای روحانیت مستقر در روستاهای مورد هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، اظهار کرد: این قرارگاه در ۶ دهستان شوسف و میغان نهبندان، درح سربیشه، پترگان زیرکوه، قهستان درمیان و منتظریه طبس در پنج عرصه فرهنگی، عمرانی، اشتغال، سلامت و تعلیم و تربیت به دنبال ارائه یک الگوی توانمندسازی و آبادانی روستاها با مدل انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان‌ جنوبی در ادامه گفت: محوریت فعالیت هایی که در روستاهای محروم در حال انجام است از طریق امامان مستقر در روستاها است.

,

وی با اشاره به استقرار روحانیون به همراه خانواده هایشان در روستا‌های مذکور، افزود: هدف از اجرای این طرح حل برخی مشکلات روستاییان، تبیین مباحث فرهنگی اجتماعی و محرومیت زدایی است.

,

هنری با بیان اینکه ۲۰ امام روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در دهستان های مورد هدف مستقر هستند، ادامه داد: دوره آموزشی و توانمندسازی به مدت ۲ روز برای این روحانیون مستقر در روستاها در حال برگزاری است.

,

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این اردوی آموزشی، اظهار کرد: این برنامه با هدفمند توانمندسازی و به کمال رسیدن روحانیت مستقر در روستاها در حال برگزاری است.

,

وی با بیان اینکه در این اردو آموزشی باید شاخص ترین مأموریت ها و نقشه راه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان تبیین شود، گفت: در نظام اسلامی که مبتنی بر ولایت فقیه و امامت است امام جماعت نیز در یک روستا نماینده حکمرانی اسلامی است و باید در امور اقتصادی، فرهنگی، مدیریتی، آموزشی و محرومیت زدایی صاحب نظر باشد تا بسیاری از مشکلات حل شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه