اخبار داغ

در آستانه برگزاری کنکور سراسری؛

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به کهگیلویه و بویراحمدی ها هشدار داد

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به کهگیلویه و بویراحمدی ها هشدار داد
غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مصرف بالای برق هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، با توجه به اینکه وارد تابستان شده ایم مصرف برق نیز به شدت افزایش پیدا کرده است، وجود دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیز از طرف دیگر باعث شده است که کشور در یک وضعیت بحرانی برق قرار بگیرد به گونه ای که اگر مردم هشدارهای شرکت توانیر را در استان و کشور جدی نگیرند ممکن با قطعی های مکرر برق رو به رو شوند و تابستان بسیار داغی را پشت سر بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شرکت برق استان نیز به صورت مکرر به مردم استان تذکرات و هشدارهایی را داده است که در مصرف برق صرفه جویی کنند، با توجه به بالا بودن دما در مناطق گرمسیری استان نسبت به سال های گذشته بنابراین مصرف برق نیز در این مناطق در وضعیت هشدار قرار دارد.

,

 به دلیل اینکه فردا پنجشنبه کنکور سراسری همزمان با سراسر کشور در شهرستان کهگیلویه نیز برگزار می شود ادارات این شهرستان به صورت کامل تعطیل می شود که در مکان های برگزاری کنکور قطعی برق وجود نداشته باشد.

,

, ,

, ,

غلامعلی رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر نیز امروز در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به وضعیت هشدار در برخی از شهرهای کشور در خصوص مصرف برق گفت:  وضعیت مصرف برق در حال حاضر در استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان، آذربایجان، گلستان، مازندران، قزوین و تهران از مرز تعیین شده عبور کرده و به حالت هشدار درآمده است. 

,

وی بیان کرد: استان‌های نامبرده اگر مصرف خود را کاهش ندهند، قطع برق خواهیم داشت و با توجه به اولین روز برگزاری کنکور سراسری در کشور توصیه ما به مشترکان این است که با مدیریت مصرف از اعمال خاموشی جلوگیری کنند.

,

این یک هشدار جدی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است که در مصرف برق صرفه جویی کنند، از روشن کردن وسایل برقی از جمله جاروبرقی، ماشین لباس شویی و ...در ساعات اوج مصرف نیز خودداری کنند.

,

با استفاده از دورکندکولرهای آبی، خاموش کردن کولرهای اضافه، تنظیم درجه وسایل سرمایشی بر روی دمای آسایش، خاموش کردن لامپ‌های اضافه  می توان راهکارهای ساده‌ای دانست که با رعایت آنها امکان تامین برق برای همه گان فراهم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه