اخبار داغ

اجاره‌نشینی در کرمانشاه خوش‌نشینی نیست/ وقتی اجاره‌بهای بالا قوز بالای قوز می‌شود

اجاره‌نشینی در کرمانشاه خوش‌نشینی نیست/ وقتی اجاره‌بهای بالا قوز بالای قوز می‌شود
اجاره‌نشینی در صورتی که اجاره‌بها بالا رود و خارج از توان افراد شود به یک‌ معضل جدی تبدیل می‌شود که باید برای آن فکری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر است که تامین آن بایستی مورد توجه دولت ها قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

حالت ایده آل این است که افراد مالک مسکنی باشند که در آن زندگی می کنند اما گاهی به دلایل اقتصادی و ... جمع قابل توجهی از جامعه اجاره نشین می شوند.

,

اجاره نشینی در صورتی که اجاره بها بالا رود و خارج از توان افراد شود به یک‌ معضل جدی تبدیل می شود که باید برای آن فکری کرد.

,

۴۰ درصد جمعیت ما مستأجر هستند

, ۴۰ درصد جمعیت ما مستأجر هستند, ۴۰ درصد جمعیت ما مستأجر هستند,

اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: در جلسه ای با معاون وزیر راه و شهرسازی به طور مفصل درباره دغدغه‌های مستاجرین بحث شد.

, مرصاد,

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین ستاد مقابله با کرونا که از نظر قانونی اذن دارد آماری به نفع مستاجر ارائه کرد برهمین مبنا اگر صاحب خانه ها از  مصوبات حداکثر افزایش کرایه مسکن استنکاف کنند موضوع به شورای حل اختلاف ارجاع می یابد.

,

حسین زهی با بیان اینکه با جدیت پیگیر این مسئله هستیم، گفت: بر اساس مصوبات در کلان شهرها ۲۰ درصد و در دیگر شهرها ۱۵ درصد نرخ کرایه مسکن افزایش می یابد.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارجاع طرح تولید مسکن به شورای نگهبان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که طرح مذکور به تصویب برسد.

,

حسین زهی گفت: همچنین دولت سال گذشته طرح مسکن ملی را آغاز کرد تا سالانه ۳۰۰ هزار واحد مسکن در اختیار مردم قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه موضوع مسکن به تقاضا بستگی دارد، افزود: در حال حاضر ۴۰ درصد جمعیت ما مستأجر هستند.

,

قیمت اجاره‌های مسکن سرسام آور است

, قیمت اجاره‌های مسکن سرسام آور است, قیمت اجاره‌های مسکن سرسام آور است,

بابک مرادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهارداشت: متاسفانه با وجود مشکلات معیشتی مستاجران، مالکین به مصوبه حداکثر افزایش ۲۰ درصدی کرایه ها تمکین نمی کنند.

, مرصاد،,

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه در کنار مستاجرین هستیم و تلاش خود را خواهیم کرد، افزود: ۸۰ درصد مالکین به این مصوبه توجهی نمی کنند.

,

مرادی گفت: تا ابتدای مردادماه بیش از ۹۰ درصد نقل و انتقالات انجام خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: به منظور ابلاغ مصوبه افزایش ۲۰ درصدی کرایه های مسکن، موضوع را به همه دفاتر مشاورین املاک اطلاع رسانی کردیم با وجود گوشزد آنها مالکین تمکین نمی‌کنند.

,

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه تصریح کرد: قیمت اجاره های مسکن سرسام آور است زیرا قیمت مسکن افزایش یافته است.

,

مرادی گفت: متاسفانه شاهد نرخ گذاری های سلیقه ای توسط مالکین مسکن در فضای مجازی هستیم.

,

وی در مطالبه از رئیس جمهور منتخب مردم خاطرنشان کرد: علاوه بر توجه به معیشت مردم، با توجه به معضل کمبود مسکن پیگیری موضوع مسکن بزرگترین مطالبه ما از رئیس دولت است.

,

مرادی با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر آن گونه که باید مسکن ساخته نشده، افزود: اگر عرضه و تقاضا در حوزه مسکن با یکدیگر تناسب داشته باشد قیمت ها این گونه صعودی نبود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه