اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

حجت‌الاسلام اژه‌ای اشراف کافی به امور قضایی و مدیریتی دارد

حجت‌الاسلام اژه‌ای اشراف کافی به امور قضایی و مدیریتی دارد
حجت الاسلام محمد موحد گفت: انتصاب حجت‌الاسلام اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه مورد انتظار خیلی‌ها بود و رهبر معظم انقلاب به این انتظارات توجه داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری گفت: انتصاب حجت الاسلام اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه مورد انتظار خیلی‌ها بود و رهبر معظم انقلاب به این انتظارات عنایت داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
حجت الاسلام محمد موحد افزود: حجت الاسلام اژه‌ای دارای سوابق کاری و مدیریتی طولانی در قوه قضائیه است و اشراف کافی بر امورات و مسائل دستگاه قضا را دارد.
,
 
,
وی اظهار داشت: علاوه بر بحث مدیریتی در حوزه قضاوت نیز ما شاهد سابقه روشن و همچنین توانمندی وی در این حوزه و اشراف آن بر امورات هم قضایی و هم مدیریتی در قوه قضائیه هستیم.
,
 
,
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: البته لازم و ضروری است که حجت الاسلام اژه‌ای به نکاتی که رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب ایشان به آنها اشاره داشتند توجه کافی داشته و تمام تلاش خود را برای تحقق و اجرای این نکات داشته باشد.
,
 
,
موحد افزود: امیدواریم که در سال آینده و در هفته قوه قضائیه گزارش خوبی را از عملکرد یکساله قوه قضائیه در دوره ریاست آقای اژه‌ای داشته باشیم و ایشان بتوانند گزارش خوبی را به رهبر انقلاب و مردم بدهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه