اخبار داغ

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه های نمازجمعه:

دستگاههای نظارتی در برابر افزایش بی حساب بهای رهن و اجاره واحد‌های مسکونی سکوت نکنند

دستگاههای نظارتی در برابر افزایش بی حساب بهای رهن و اجاره واحد‌های مسکونی سکوت نکنند
آیین عبادی سیاسی نمازجمعه در برخی شهرستان‌های کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در برخی  شهرستان‌های کرمانشاه برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

 

,

دستگاههای نظارتی در برابر افزایش بی حساب بهای رهن و اجاره واحد‌های مسکونی سکوت نکنند

, دستگاههای نظارتی در برابر افزایش بی حساب بهای رهن و اجاره واحد‌های مسکونی سکوت نکنند, دستگاههای نظارتی در برابر افزایش بی حساب بهای رهن و اجاره واحد‌های مسکونی سکوت نکنند,

حجت الاسلام عسگری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئولین دستگاه قضایی کشور اظهارداشت: رهبر انقلاب در سخنان خود در سالروز شهادت شهید بهشتی به دو مسئله مهم و حرکت جهادی در قوه قضائیه اشاره کردند که اگر مسئولین جهادی و انقلابی کار کنند همانگونه که قوه قضائیه در مدت دوساله آقای رئیسی کار کرد باعث اعتماد چندبرابر مردم به قوه قضائیه شده و با افزایش امید در دل مردم  نسبت به این قوه، سرمایه اجتماعی نظام ارتقاء یافت.

,

امام جمعه موقت سرپل ذهاب افزود: رهبر انقلاب از رئیس جمهور منتخب مردم خواستار انتقال و تداوم این حرکت در قوه مجریه و کمتر شدن مشکلات مردم و بیشتر شدن امید در جامعه شدند.

,

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص خلق حماسه مردمی در انتخابات اذعان داشت: رهبر انقلاب اسلامی خلق حماسه را بر مبنای مقتضیات زمان دارای شدت و حدت خاص دانسته و تحلیل درس آموزی از انتخابات و حماسه مردمی را بیان نمودند که بسیار مهم بود.

,

حجت الاسلام عسگری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب حضور مردم در انتخابات را خلق حماسه ای بزرگ دانستند که در شرایطی انجام گرفت که در زیر سهمگین ترین تهاجم رسانه ای دشمن انجام شد و استکبار جهانی و تمام بدخواهان نظام و دشمنان انقلاب اسلامی باهم متحد شده و تمام توان خود را بکار گرفتند که مردم با بهانه های مختلف با صندوقهای رای قهر کنند اما بابصیرت ملت ایران نتوانستند به اهداف خود برسند.

,

وی مردم را پیروز واقعی انتخابات ۲۸خرداد معرفی کرد و گفت: رهبر انقلاب مردم و تمام کسانی را که به ایجاد شور و هیجان انتخابات کمک کردند برنده انتخابات دانسته و بازنده اصلی را هم استکبار جهانی و امپراتور رسانه ای غربی و عربی معرفی کردند که با تمام تلاشهای انجام شده به اهداف خود نرسیدند.

,

عسگری ادامه داد: ۴۸ درصد از مردم پای صندوقهای رای آمده و اگر شرایط کرونایی نبود این عدد به ۶۰درصد هم می رسید که نشان دهنده تایید نظام بود.

,

امام جمعه موقت شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد: برخی با تحلیل نادرستی آرای باطله را نشانه اعراض از نظام می دانند در حالیکه این آراء نشان‌دهنده اعتراض است و لذا کسانی که به پای صندوق رای آمده ولی فرد مورد نظر خود را در میان نفرات حاضر نمی دیدند آرای خودرا بدون ذکر نام در صندوق می انداختند که نشان می دهد با صندوقهای رای قهر نکرده و نظام را قبول دارند ولی به شرایط موجود اعتراض دارند.

,

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مشکلات شهرستان اشاره کرد وگفت: افزایش بی حساب و کتاب رهن و اجاره منازل مسکونی در شهرستان یکی از مشکلات مردم است که این روزها موجب آذار مردم خصوصا مستاجرین شده است.

,

عسکری ادامه داد: متاسفانه در این شرایط بد معیشتی و اقتصادی مردم برخی از صاحبخانه ها بی انصافی کرده و با افزایش رهن و اجاره باعث فشار بیشتر به مستاجرین می شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: برخی از صاحبخانه ها نیز با انصاف بوده و در این شرایط هوای مستاجرین را داشته و یا از افزایش رهن و اجاره خودداری کرده و یا به میزان خیلی کمی فقط اجاره را افزایش داده اند که جادارد از آنها تقدیر کنم.

,

امام جمعه موقت شهرستان از دستگاه های نظارتی خواست با ورود مستقیم به این موضوع هم برای رفع مشکلات مستاجرین تلاش کنند و هم دغدغه شکل گرفته در جامعه را مرتفع کنند.

,

وی قطع شدن برق و خاموشی های روزانه را از دیگر مشکلات مردم در شهرستان عنوان کرد و گفت: شهرستان سرپل ذهاب یک شهرستان گرمسیر است که دمای ۵۰ درجه را هم تجربه می کند و قرار گرفتن شهرستان در زمانبندی خاموشی های روزانه باعث مشکلات بسیاری برای مردم شده است.

,

وی افزود: مسئولین استانی قول مساعد دادند که در سطح استان یاحداقل در شهرستان های گرمسیر خاموشی روزانه نخواهیم داشت اما متاسفانه هر روز شاهد ایجاد خاموشی در بخشهایی از شهرستان هستیم و مردم باوجود مشکلات عدیده در معیشت و اقتصاد، مشکلات بیکاری، مشکلات کرونا و سایر مشکلات دغدغه قطعی برق را هم داشته باشندکه دور از انصاف است و لازم است که مسئولین امررسیدگی کنند.

,

امام جمعه موقت شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: ۱۲ تیرماه سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری کشور است که این روز بعنوان روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و شهادت ۲۹۰ نفر مسافر و سرنشین بی گناه هواپیما باعث رسوا شدن آمریکا و حمایت آنها از حقوق بشر در جهان شد.

,

وی همچنین به روز دحوالارض اشاره کرد و گفت: این روز بسیار فضیلت دارد و یکی از چهار روزی است که در طول سال وجود دارد که ثواب روزه گرفتن در آن با ه‍فتاد سال عبادت خداوند برابری می کند و از روزهایی است که در آن به توبه، استغفار، عبادت و شب زنده داری بسیار تاکید شده است.

,


متاسفانه بسیاری از کاندیداهای شورای شهر هرسین به واسطه خرید آراء ورود پیدا کرده اند

,
, متاسفانه بسیاری از کاندیداهای شورای شهر هرسین به واسطه خرید آراء ورود پیدا کرده اند, متاسفانه بسیاری از کاندیداهای شورای شهر هرسین به واسطه خرید آراء ورود پیدا کرده اند,

به گزارش دیوانگاه، حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان هرسین با اشاره به تخلفات صورت گرفته در برگزاری انتخابات شورای شهر اظهار داشت: در این شهرستان مثل بقیه نقاط کشور انتخابات شورای شهر را داشتیم که متاسفانه انتخابات خوبی برگزار نشد، و در انتخابات شورای شهر هرسین تخلفات بسیاری داشتیم، برخی اعتراض کردند و آراء بازشماری شد.

, دیوانگاه,

امام جمعه هرسین افزود: نتیجه شمارش آراء چند پیام دارد مسئولین باید تدبیر بکنند، شورای شهر قرار است مدیریت شهری را برعهده بگیرد، کسی که پول می دهد رای بخرد آیا شایسته ورود به شورای اسلامی شهر هست، این قرار است مشکلات مردم را حل بکند؟

,

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از کاندیداهای راه یاقته به واسطه خرید آراء ورود پیدا کرده اند که این فاجعه است و در شأن این شهر نیست، قیمت های عجیب و غریب، هر صندوق را باز می کنند می بینیم بیش از 100رأی و گاهی 200یا 300 رای تک رأی و منسجم و شبکه ای وجود دارد.

,

حجت الاسلام اجرایی در ادامه اظهار داشت: اینها نشان می دهد که بواسطه تخلفات و رای خریدن ها بوده است و باید فکری کرد، من توصیه می کنم به مسئولین امر به همین سادگی شما نمی توانید چشمتان را بر روی تخلفات ببندید.

,

وی افزود: انتخابات، انتخابات خوبی نبوده است، هم بد برگزار کرده اند و هم ضعف در برگزاری بوده است و هم تخلفات زیادی صورت گرفته است، حدود نیمی از صندوق ها تخلفات زیادی دارد.

,

خطیب جمعه هرسین تصریح کرد:  در حدود نیمی از صندوق ها اشتباهات فاحشی صورت گرفته است، اشتباهاتی که بیایند برگ رای را با حضور مسئولین صندوق، نماینده هیئت اجرایی، نماینده هیئت نظارت، و نماینده فرماندار بیش از 100برگه رای را دستکاری کنند و به راحتی این صندوق تایید بشود؟؟ این قابل قبول نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه