اخبار داغ

آمریکا سرمدار جنایت علیه بشریت است؛

آمریکا و جنایتهای بیشمار علیه بشریت / وقتی شیطان بزرگ در بحران فروپاشی به سر می برد

آمریکا و جنایتهای بیشمار علیه بشریت / وقتی شیطان بزرگ در بحران فروپاشی به سر می برد
آمریکا سرمدار جنایتها علیه بشریت است تا جایی که امروز مشاهده می شود که در طوب تاریخ چه اقداماتی را برای کشتن انسان های بیگناه انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، امروز برای دست یابی به پیشرفت وآبادانی مولفه ی به نام امنیت را باید مد نظر داشت و در این راستا تلاش کرد ، واین مولفه شاید از مهم ترین گزینه های پیشرفت وآبادانی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

از طرفی دشمن راهم برای دست یابی به امنیت شناخت و آن را تضعیف کرد تا به مملکت آسیبی وارد نکند وبرای آن با برنامه عمل کرد.

,

یکی از کشورهایی که همیشه با ایران دشمنی داشته و دارد آمریکا است آمریکایی که هیچ وقت برای دشمنی با ملت ایران کوتاهی نکرده است و از هر توطئه ای استفاده کرده است.

,

آمریکا در طول سال های گذشته براثر سیاست های خصمانه ، کشتار انسان ها ، عدم احترام به سایر کشورها و... امروز تضعیف شده است و ودیگر توان سابق را ندارد این را از اعترافات اندیشه کده های مختلف در سطح دنیا می توان فهمید.

,

واقعیت این است که سیاست های آمریکا شکست خورده است واین کشور وارد دورجدیدی از بحران شده است که بحران داخلی واعتراضات شدید را دراین کشور به همراه آورده است.

,

آمریکا سردمدار جنایت علیه بشریت است

, آمریکا سردمدار جنایت علیه بشریت است, آمریکا سردمدار جنایت علیه بشریت است,

"علی احمدی" تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: آمریکا جنایت های متعددی علیه بشریت وایران انجام داده است و انسان های بیگناه را برای رسیدن به اهداف خود کشته است.

,

وی اظهار کرد: امروز همه می بینند که این کشور حتی به مسافران بیگناه یک هواپیمای مسافربری هم رحم نمی کند ودر داخل کشورش صداها را خفه می کند امری که با حقوق بشر سال ها فاصله دارد.

,

احمدی  در ادامه گفت: اندیشه کده های آمریکایی به پایان دوره رهبری آمریکا در سطح دنیا اشاره می کنند وحتی طرحی جهانی سازی آمریکایی را هم امروز باید فراموش کنندهرچن که این طرح هم به اعتراف رئیس جمهور آمریکا شکست خورده است.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: از لحاظ سیاسی ونظامی هم آمریکا در حال افول است به طوری که امروز فروپاشی نظام خانواده، تبعیض نژادی، اعتراضات شدید، آمار بالای قتل ، شکست پروژه های متعدد در سطح دنیا و هرج ومرج داخلی در این کشور زمینه ساز فروپاشی این کشور را فراهم آورده است.

,

وی تصریح کرد: آمریکا قدرت خود را از دست داده است چنانچه امروز توان پاسخ به مواضع دفاعی کشورمان را ندارد و کشورها اعتماد خود به این کشور را ازدست داده اند.

,

 

,

وضعیت اقتصادی آمریکا مناسب نیست

, وضعیت اقتصادی آمریکا مناسب نیست, وضعیت اقتصادی آمریکا مناسب نیست,

"مراد منت نیا" کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدارگفت: آمریکا بزرگترین بدهی خارجی را با 22 هزار میلیارد بدهی درمیان کشورهای دنیا داراست واین کشور را در معرض ورشکستگی اقتصادی قرار داده است.

,

وی اظهار کرد: صنعتی ترین کشور دنیا امروز رو به خام فروشی آورده است واز نفت گرفته تا ذغال سنگ همه را خام فروشی می کند تا ضعف اقتصادی خودش را بپوشاند ولی این چیزی از مشکلات اقتصادی این کشور را کم می کند.

,

منت نیا در ادامه گفت: حدود 45 میلیون گرسنه در آمریکا کارتن خواب و وچادر نشین هستند وبا توجه به وضعیت کنونی این کشور این آمار بالاتر هم می رود به طوری به عقیده برخی کارشناسان آمار واقعی خیلی بالاتر می تواند باشد  زیرا گرسنگان در همه خیابان های ایالت های این کشور دیده می شوند.

,

کارشناس مسائل اقتصادی بیان داشت: در مدیریت کرونا آمریکا ضعیف عمل کرده وهمین امر موجب افزایش آمار بیکاری، عدم توان اجاره بهای مسکن ، مشکلات معیشتی و... برای مردم شده است.

,

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: افول آمریکا باعث شده تا نمادهای این کشور هم مورد حمله قرار بگیرند و کشورهای دنیا این کشور را شکست خورده تلقی کنند.

,

, ,

حقوق بشرآمریکایی فقط بازیچه است

, حقوق بشرآمریکایی فقط بازیچه است, حقوق بشرآمریکایی فقط بازیچه است,

حجت الاسلام "احمد امرایی" امام جمعه چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: حقوق بشرآمریکا فقط دستاویزی برای تجاوز به سایر ملت های آزاده دنیا است تا با استفاده از آن به اهداف شوم خود برسند.

,

وی اظهار کرد: تبعیض نژادی وبحران اقتصادی باعث به وجود آمدن مشکلات متعددی برای این کشور شده است تا جایی که مردم از رفتار دولتمردان عضبانی هستند و دست به اعتراضات شدید در ایالت های مختلف زده اند.

,

امرایی در ادامه گفت: نمادهایی که هویت آمریکا را تشکیل می دهند مانند پرچم این کشور، مجسمه ها ، شعار مرگ برآمریکا دراین کشور امروز در تضاهرات مردمی مشاهده می شود که نماینگر افول این کشور است.

,

امام جمعه چرداول تصریح کرد: آمریکا در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز حرفی برای گفتن ندارد وتمام توطئه های او بر ضد کشورمان با شکست مواجه شده است ، همچنین جنایت های این کشور باعث ایجاد اجماع جهانی بر علیه این کشور شده است.

,

واقعیت این است که جنایتهای آمریکایی برکسی پوشیده نیست و این کشور امروز بیشتر از هر زمانی در بحران هویت به سر می برد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه