اخبار داغ

دبیرقرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان:

۱۵۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری خرم‌آباد توزیع می‌شود

۱۵۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری خرم‌آباد توزیع می‌شود
بارانی با بیان اینکه ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری لرستان توزیع می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بارانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته حدود هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری مرکز استان که حقوق معوقه دارند توزیع خواهد شد البته پیش از این بسته هایی نیز به پاکبانان شهرستان‌ها اهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: برای هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان هزینه می‌شود که در مجموع بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای این بسته ها هزینه خواهد شد.

,

دبیرقرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳ هزار بسته معیشتی، دو هزار بسته بهداشتی و توزیع هفت هزار غذای گرم در بین نیازمندان انجام شده است.

,

بارانی عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته، توزیع جهیزیه در بین نوعروسان نیازمندان بوده که ۱۰۰ کمک جهیزیه نیز در این راستا اهدا شده است.

,

وی با اشاره به تعمیر منازل نیازمندان گفت: امسال ۲۰ مورد تعمیر منازل محرومان و نیازمندان در استان انجام شده و همه تلاشها برای کمک به نیازمندان و رفع پاره ای از مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه