اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان مطرح کرد؛

تکمیل و بهره‌برداری باغ‌موزه دفاع مقدس لرستان نیازمند تامین اعتبار

تکمیل و بهره‌برداری باغ‌موزه دفاع مقدس لرستان نیازمند تامین اعتبار
رشیدی گفت: باغ موزه دفاع مقدس لرستان پیشرفت ۹۰ درصدی دارد و در صورت تامین اعتبار امسال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس یکی از ظرفیت های فرهنگی استان محسوب می شود که این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تامین اعتبار امسال به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی تولید محتوای غنی را برای باغ موزه دفاع مقدس ضروری دانست و افزود: برای تولید محتوا در باغ موزه دفاع مقدس اقداماتی صورت گرفته که در این راستا کارگروه علمی ادبی برگزار و آموزش هایی ارائه شد که تاریخ شفاهی رزمندگان در قالب کتاب هایی منتشر شود.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: تاکنون ۲۰ خانواده شهید استان برای تولید محتوای باغ موزه دفاع مقدس اعلام آمادگی کرده اند، علاوه بر این نیز تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس برای تولید محتوا وارد عمل شده اند که قطعا با این برنامه ها، محتواسازی های خوبی انجام خواهد شد.

,

وی گفت: تلاش می شود تا در محتواهای ایجاد شده، علاوه بر نشان دادن رشادت های رزمندگان در جنگ هشت ساله، همه ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس به نسل جوان نشان داده شود.

,

رشیدی با اشاره به ساماندهی یادمان شهدای گمنام در استان بیان کرد: استان لرستان در ۳۳ نقطه میزبان ۱۰۴ شهید گمنام است که در بسیاری از مناطقی که مزین به حضور شهید گمنام شده است، یادمان هایی احداث شده اما در هفت نقطه هنوز یادمان احداث نشده است.

,

وی بیان کرد: احداث و ایجاد یادمان شهدای گمنام نیازمند همکاری فرمانداران همین شهرها است که ما پیگیری های لازم را انجام داده ایم تا یادمانی برای شهدای گمنام در هفت نقطه استان ایجاد شود.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان خاطرنشان کرد: در شهرهای پلدختر، اشترینان، معمولان، زاغه، گراب، بیرانشهر و چگنی هنوز یادمانی برای شهدای گمنام احداث نشده که پیگیری های لازم انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه