اخبار داغ

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان:

اقدامات بنیاد باید به نفع مردم و انقلاب باشد/ امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود

اقدامات بنیاد باید به نفع مردم و انقلاب باشد/ امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود
سید فخرالدین علوی با بیان اینکه امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود گفت: مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات اخیر کار را برای ما سخت کرده است چون این مردم به آینده امیدوار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید فخرالدین علوی مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با تأکید بر اینکه اولویت نخست این اداره کل خدمت به مردم به ویژه محرومان است، اظهار داشت: اقدامات ما در بنیاد باید به نفع مردم، برای مردم و انقلابی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

علوی افزود: اگر امروز فرصت خدمت به جوانان داده شده است به خاطر خون شهیدان است تا ما بتوانیم در خدمت به استان گلستان و محرومیت‌زدایی قدمی برداریم.

,

وی تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌ها، خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان به ویژه در زمینه مالکیت و واگذاری املاک و اراضی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و مدیران دولتی و نهادهای انقلابی هستیم.

,

علوی با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا برای مدیران وجود ندارد، افزود: امروز آغازی بر اقدامات جهادی دولت آینده خواهد بود و مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات اخیر کار را برای ما سخت کرده است چون این مردم به آینده امیدوار هستند و لازمه حفظ این امید، کار جهادی و پیگیری مداوم برای تحقق اهداف سازمانی است.

,

وی گفت: باید نیت خود را الهی کنیم و برای رضای خدا و مردم در این مسیری که فرصت محدود خدمت داده شده است، گام برداریم.

,

مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان ابراز کرد: تلاش‌های مجدانه و پیگیری‌هایی که برای حفظ حقوق بیت المال شده، قابل تقدیر است و ما نیز خود را موظف و مکلف به این رویکرد می‌دانیم ضمن اینکه اقدامات جهادی که در گذشته در این استان انجام شده است را تداوم خواهیم داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه