اخبار داغ

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان:

ضرورت اصلاح ساختار شورای شهر کرمان/ باید شهری را در خور نام سپهبد شهید سلیمانی بسازیم

ضرورت اصلاح ساختار شورای شهر کرمان/ باید شهری را در خور نام سپهبد شهید سلیمانی بسازیم
محمود بابابی گفت: معتقدیم اگر شهر کرمان اشکال مدیریتی دارد، این اشکال برگرفته از ساختار معیوبی است که در سیستم شهری قرار دارد؛ بنابراین ابتدا باید ساختار شورای شهر را اصلاح کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود بابابی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص برنامه های مد نظر در ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان گفت: خدا را شکر می کنیم که نه نفر از تیم میثاق در انتخابات رأی آورده اند و لذا برنامه هایی که در این دوره مد نظر داریم به صورت جمعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه بخشی از برنامه ها را تحت عنوان میثاق نامه به صورت متن و فیلم در فضای مجازی وجود دارد، ابراز کرد: یازده تعهد را به مردم داده ایم که یک مورد مربوط به قبل از انتخاب بود و ده مورد دیگر مربوط به بعد از انتخابات است.

,

وی با اشاره به اینکه ما تنها گروهی بودیم که برنامه های خود را به صورت جامع ارائه کردیم، اظهار کرد: مسئله اصلی این است که در شهر کرمان مدیریتی که وجود داشت، مدیریت سرمایه محور بود و این مسئله بر اساس سرمایه سالاری سیاسی و اقتصادی شکل گرفته بود؛ حال تلاش بر این است که مدیری را با رویکرد مردم مداری و مردم محوری پیش ببریم.

,

بابایی ادامه داد: در تلاش هستیم که مردم را در تمامی مسائل در نظر بگیریم و با پیوست های اجتماعی و فرهنگی اهتمام داشته باشیم تا شورای شهری به وسعت تمام شهر کرمان داشته باشیم و در این راستا از ظرفیت تمام نخبگان که تمایل دارند در سیستم شهری کمک دهند، بهره خواهیم برد و مبتنی بر این موضوع کمیسیون ها را طراحی کنیم.

,

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان با تأکید بر ضرورت آسیب شناسی در سطح شهر کرمان اظهار کرد: معتقدیم اگر شهر کرمان اشکال مدیریتی دارد، این اشکال برگرفته از ساختار معیوبی است که در سیستم شهری قرار دارد؛ بنابراین ابتدا باید ساختار شورای شهر را اصلاح کنیم و پس از آن برخی از مواردی که در ساختار شهرداری است، مد نظر قرار می گیرد.

,

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه رویکرد مردم مداری را در برنامه های خود مد نظر داریم، امیدواریم ساختار خوبی را برای شورای شهر و شهرداری تعریف کنیم، گفت: با توجه به وجود مزار شریف و مطهر سپهبد شهید سلیمانی در شهر کرمان که به عنوان شهر جهانی معروف شده است؛ باید شهری را در خور نام سردار سلیمانی بسازیم که هم از نظر ظاهر و زیبایی و هم از نظر محتوی، به عنوان فرهنگ سلیمانی و مکتب حاج قاسم محسوب شود.

,

بابایی تأکید کرد:  با حضور پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی در شهر کرمانف ظرفیت گردشگری ما چندین برابر شده است و امیدواریم با این پتانسیل درآمدهایی را برای شهر و شهروندان طراحی کنیم.

,

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان ابراز کرد: معتقدم عملکرد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به صورت مقطعی و اقتضاعی، عملکرد قابل توجهی بوده است؛ اما به صورت کلان و کلی ایراد اساسی داشته که اعضای فعلی نیز به آن اذعان می کنند و آن این است که شورای شهر، شورای شهرداری بوده است و صرفا شهردار را تعیین و کارها را رها کرده اند و در بسیاری از جاها وارد مسائل اجرایی شده اند که در شأن و جایگاه شورای شهر نیست به عنوان مثال قرار گرفتن کمیسیون ها در موضع پاسخگویی به سوالات مردم، وظیفه شهرداری است نه وظیفه کمیسیون ها.

,

وی بیان کرد: امیدواریم این دوره شورای شهر برای شهر کرمان و در قالب فرآیند ستادی باشد که بتواند برنامه و طرح های خوب و کارشناسی شده ای را برای شهر به اجرا بگذارد و تمرکز اصلی بر این است که شهر را به صورت کلان و جامع ببینیم نه به این صورت که صرفا ظاهر ساخته شود.

,

بابایی در پایان خاطر نشان کرد: از نظر فرهنگی و اجتماعی نیاز به رشد داریم که امیدواریم بودجه هایی اختصاص داده شود تا بتوانیم شهر را در تمامی عرصه ها رشد دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه