اخبار داغ

کارشناس فضای مجازی:

‏ هدف غرب‌گرایان داخلی ولنگاری هرچه بیشتر فضای مجازی است

‏ هدف غرب‌گرایان داخلی ولنگاری هرچه بیشتر فضای مجازی است
احمد کارآمد گفت: هدف غرب‌گرایان داخلی ولنگاری هرچه بیشتر فضای مجازی است و با این اقدامات و این حرف‌ها فقط درصدد هستند منفعت خودشان به خطر نیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یکی از نقدها به طرح صیانت از حقوق کاربران این است که با توجه به تحریم‌ها شرکت‌های آمریکایی ممکن نیست شرایط ایران را قبول کنند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

احمد کارآمد ادامه داد: اما منتقدان باید توجه کنند که در هر زمینه‌ایی که ما قوی یا خودکفا شدیم بلافاصله تحریم‌های آمریکا لغو شده! مثل لغو تحریم واکسن بلافاصله پس از تولید واکسن ایرانی انجام شد!

,

وی افزود: ‏در فضای مجازی هم همین گونه است؛ جدای از اینکه همین الان ارتباطاتی با شرکت‌های آمریکایی وجود دارد، اگر ما در این حوزه قوی شویم، خود آنها برای قبول شرایط ایران پیش قدم می شوند، مثالش قبول شرایط ایران توسط یوتیوب بعد از فراگیر شدن آپارات! یا لغو تحریم های گوگل مپ پس از فراگیر شدن مسیریاب های داخلی!

,

این کارشناس تصریح کرد: سال هاست ملت را می ترسانند که این حزب اللهی ها و انقلابی ها می خواهند ایران را شبیه کره شمالی کنند؛ اکنون که مجلس می خواهد با این طرح اخیر، فضای مجازی را سر و سامان دهد می گویند شما می خواهید مثل آمریکا NSA درست کنید!

, NSA,

کارآمد گفت: هدف غرب گرایان داخلی ولنگاری هرچه بیشتر فضای مجازی است و با این اقدامات و این حرف ها فقط درصدد هستند منفعت خودشان به خطر نیفتد.

,

وی افزود: این طرح اصلا فیلترینگ و بستن پیام رسان های خارجی نیست؛ در این طرح تمامی پیام رسان های خارجی در ایران صاحب نمایندگی می شوند و در مقابل هر گونه بی اخلاقی و زیر پا گذاشتن حقوق کاربران باید پاسخگو باشند.

,

این کارشناس تاکید کرد: خانواده های زیادی از بی اخلاقی های موجود در شبکه های اجتماعی خارجی متضرر شدند و وقتی به دستگاه قضایی مراجعه می کنند چون این اپلیکشن های خارجی؛ نمایندگی ای در داخل ندارند، پرونده هایشان معلق می ماند.

,

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: این طرح فقط حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی است تا اگر حقی از آنها ضایع شد بتوان پیگیری کرد؛ اصلا محدود سازی پیام رسان ها و محدودیت اینترنت نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه