اخبار داغ

با افت ۲۳۱۹ واحدی؛

شاخص بورس برای دومین روز متوالی منفی شد/ ۷۰۴۳ میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سرمایه

شاخص بورس برای دومین روز متوالی منفی شد/ ۷۰۴۳ میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سرمایه
شاخص کل بورس برای دومین روز متوالی با افت ۲۳۱۹ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد قرار گرفت و ارزش کل معاملات بازار سهام به ۷۰۴۳ میلیارد تومان رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز یکشنبه برای دومین روز متوالی قرمز پوش ماند، البته از میزان افت شاخص در روز جاری نسبت به دیروز کاسته شد و تقاضا نسبت به روز گذشته بهبود یافته بود اما در نهایت بازار نزولی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار سرمایه در دومین روز هفته در حالی آغاز بکار کرد که بهبود تقاضا در نمادهای کوچک محسوس بود؛ شاخص کل بورس به عنوان نماگر اصلی بازار سهام افت بیش از ۲۳۰۰ واحدی را برای امروز ثبت کرد؛ البته  شاخص بورس از روز گذشته و پس از ۱۰ روز صعود، نزولی شده بود و از نیمه کانال ۱.۲ میلیون واحد پائین‌تر آمد.

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۴۸۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۲۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۴۸۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۲۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۷۰۴۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۵۲۷۸ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۳۱۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۹۲ واحد ایستاد و شاخص هم وزن ۷۱۰ واحد افت به ۳۸۲ هزار و ۱۴۰ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۳۱۹ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۹۲ واحد ایستاد و شاخص هم وزن ۷۱۰ واحد افت به ۳۸۲ هزار و ۱۴۰ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۸۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۸۷۵ هزار معامله به ارزش ۵۰۴۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، مخابرات ایران و بانک ملت با  بیشترین اثر منفی در افت شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای گسترش نفت و گاز پارسیان با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.

,
شاخص کل فرابورس ایران برخلاف بورس مثبت بود و با ۴ واحد افزایش عدد ۱۸ هزار و ۱۱۶ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل فرابورس ایران برخلاف بورس مثبت بود و با ۴ واحد افزایش عدد ۱۸ هزار و ۱۱۶ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۱۳۶ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۶۰۹ هزار معامله و به ارزش ۲۰۰۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان و تولید برق دماوند بیشترین اثر مثبت و نمادهای ذوب آهن اصفهان، پلیمر آریاساسول و بیمه کوثر بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه