اخبار داغ

رئیسی در دیدارِ وزیر راه و شهرسازی:

اولین اقدام دولت آینده تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن است

اولین اقدام دولت آینده تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن است
رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران گفت: از جمله اولین اقدامات دولت مردمی، آغاز نهضت مسکن سازی در روزهای ابتدایی دولت و تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن برای خانواده‌ها و خصوصاً جوانان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزرای کشور، بهداشت و درمان و راه و شهرسازی و رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون اقتصادی دولت دوازدهم با حضور در دفتر سیدابراهیم رئیسی به‌صورت جداگانه با وی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
عبدالرضا رحمانی‌فضلی در این دیدار با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و با تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی در این انتخابات، برای دولت جدید آرزوی موفقیت کرد.
,
 
,
وی در ادامه همچنین به ارائه گزارشی از وضعیت کشور، اقدامات وزارتخانه متبوعش و چالش‌های پیش روی دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف سیاسی و امنیتی پرداخت.
,
 
,
رئیسی با تشکر از اظهار محبت وزیر کشور و گزارش او، از زحمات و تلاش‌های همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: دولت مردمی خود را متعهد به رأی مردم می‌داند و با پایبندی به شعارها و وعده‌هایش برای تغییر در وضع موجود و بهبود زندگی مردم و صیانت از حقوق آنها، از همان روز اول آغاز به کار برای خدمتگزاری شب و روز نمی‌شناسد.
,
 
,
سعید نمکی وزیر بهداشت هم در دیدار با رئیسی ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان، گزارشی از وضعیت وزارتخانه متبوعش و مشکلات مربوط به حوزه بهداشت و درمان و مسائلی که پزشکان و پرستاران با آن مواجه هستند، ارائه کرد.
,
 
,
وی همچنین به تبیین اقدامات وزارتخانه متبوعش در حوزه‌های مختلف به ویژه روند مقابله با شیوع کرونا در یک سال و نیم اخیر، آخرین وضعیت واکسیناسیون سراسری و همچنین خطر شکل گیری موج پنجم بیماری کرونا پرداخت.
,
 
,
رئیس‌جمهور منتخب در واکنش به گزارش وزیر بهداشت، با تجلیل از اقدامات جهادی کادر درمان که بی ادعا، خالصانه و بی وقفه در یک سال و نیم اخیر از جان مردم در برابر ویروس منحوس کرونا صیانت کردند، یاد و خاطره «شهدای عرصه سلامت» را گرامی داشت، موضوع واکسیناسیون ملی را اولویت اصلی کشور در ایام کنونی عنوان و تاکید کرد که لازم است همه امکانات کشور برای تحقق این ضرورت به خدمت گرفته شود.
,
 
,
رئیسی با ابراز نگرانی از شیوع گسترده‌تر بیماری کرونا در برخی استان‌ها خصوصاً استان سیستان و بلوچستان، بسیج ظرفیت‌های درمانی کشور برای رسیدگی به وضعیت این استان را ضروری‌ترین اقدام در روزهای پیش رو عنوان کرد.
,
 
,
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در دیدار با رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک به رئیسی برای کسب رأی اعتماد مردم در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گزارشی از آخرین اقدامات و پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوع مسکن ارائه کرد.
,
 
,
رئیسی نیز با تشکر از اظهار محبت وزیر راه و شهرسازی و گزارش عملکرد این وزارتخانه، تغییر رویکرد در حوزه ساخت مسکن را مورد تأکید قرار داد و با انتقاد از توقف تولید مسکن در سال‌های اخیر، اظهار داشت: از جمله اولین اقدامات دولت مردمی، آغاز نهضت مسکن سازی در روزهای ابتدایی دولت و تدارک تولید سالانه یک میلیون مسکن برای خانواده‌ها و خصوصاً جوانان خواهد بود.
,
 
,
علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم در دیدار با رئیسی ضمن تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و آرزوی موفقیت برای دولت آینده، گزارشی از اقدامات این سازمان و وضعیت صنعت هسته‌ای کشور ارائه کرد.
,
 
,
رئیس‌جمهور منتخب با تشکر از اظهار محبت رئیس سازمان انرژی اتمی و گزارش وی، تلاش‌ها و مجاهدت‌های دست‌اندرکاران فناوری هسته‌ای کشور را مایه اقتدار و عزت ملی عنوان کرده و نیروی انسانی مؤمن، خلاق و مبتکر سازمان انرژی اتمی را مهم‌ترین سرمایه ملی در این حوزه برشمرد که لازم است برای استفاده مؤثر و پایدار از دستاوردهای این سرمایه ملی در دیگر حوزه‌ها مانند پزشکی، کشاورزی و صنعت برنامه‌ریزی کرد.
,
 
,
رئیسی گفت: هرجا به توان داخلی اتکا کردیم و چشم به بیگانگان ندوختیم و مردم وارد عرصه شدند، پیروز شدیم و این روحیه که در حوزه هسته‌ای زمینه‌ساز جهش‌های بزرگ شده، باید در دیگر عرصه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی نیز حاکم شود.
,
 
,
محمد نهاوندیان معاون اقتصادی دولت دوازدهم از دیگر مسئولانی بود که برای ارائه گزارش با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد و ضمن تبریک پیروزی رئیسی در انتخابات ۲۸ خرداد و آرزوی موفقیت برای دولت جدید، درباره شرایط اقتصادی کشور و چالش های پیش روی دولت سیزدهم در این حوزه به منتخب ملت گزارش داد.
,
 
,
رئیسی نیز با تشکر از ابراز محبت معاون اقتصادی رئیس جمهور و دیگر اعضای ستاد اقتصادی دولت دوازدهم برای ارائه گزارش درباره وضعیت کشور، بر لزوم هماهنگی تیم اقتصادی دولت و همکاری همه بخش‌ها برای رفع مشکلات این حوزه در جهت بهبود وضعیت زندگی مردم تأکید کرد.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه