اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبرداد:

ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل

ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران مستقر در شهرک‌های صنعتی اردبیل
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت در سال حمایت از تولید، رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی است که امیدواریم به این هدف مهم دست پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اهلی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما،  اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم و جدی این شرکت در سال حمایت از تولید، رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای صنعتی است که امیدواریم با حمایت مدیران استانی و کشوری به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه مشکلات، تنگناها و کمبودهای بخش صنعت با همراهی و حمایت نمایندگان و مدیران ارشد استان محقق خواهد شد، افزود: خوشبختانه مسئولان ارشد استان، نگاه ویژه‌ای به بخش صنعت استان دارند که همین امر موجب جذب سرمایه‌گذاری ها و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی شده است.

,

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: برای ارائه خدمات مناسب به سرمایه گذاران، پروژه‌های عمرانی مختلفی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درحال اجرا است که با حجم سرمایه گذاری های انجام شده تلاش می شود بسترهای لازم برای سرمایه گذاران مهیا شود.

,

اهلی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌ گذاران و اعطای مشوقات ویژه به آنان خبر داد و تصریح کرد: واگذاری زمین به صورت نقد و اقساط طولانی مدت، بخشودگی پیش از موعد و سایر مشوق های سرمایه گذاری از جمله مواردی است که برای تسهیل ورود سرمایه گذاران به شهرک های صنعتی در نظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه