اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف محموله سنگین مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور

کشف محموله سنگین مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور
سردار اجمد طاهری از کشف محموله مواد مخدر پس از درگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: عصر روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر  و خاش طی عملیاتی هماهنگ در درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق به توقیف خودروی ۴۰۵ حامل مواد افیونی شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مسلحانه، تکاوران انتظامی در بازرسی از خودروی قاچاقچیان و همچنین تپه های محل درگیری مقدار ۸۵۴ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر شامل ۴۵۹ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک،  ۵۹ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه و ۳۳۵ کیلو و ۴۹۰ گرم حشیش کشف شد.

طاهری با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز، اضافه کرد: عملیات تا دستگیری قاچاقچیان و سوداگران مرگ ادامه دارد.

دستگیری عامل شرارت های سریالی در تفتان

وی اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی تفتان، عامل شرارت های سریالی در این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، مشارکت در قتل، حمل و نگهداری سلاح گرم ،قاچاق مواد مخدر، سرپیچی و تمرد از قانون، سرقت های مسلحانه و ...، از جمله شرارت های این متهم بوده که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از مخفیگاه عامل دستگیر شده علاوه برکشف مقادیری اموال مسروقه تعداد یک دستگاه بی سیم دستی، ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۸ تیغه خشاب با ۷۸ فشنگ جنگی و مقادیری مهمات جنگی دیگر کشف شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, دستگیری عامل شرارت های سریالی در تفتان, دستگیری عامل شرارت های سریالی در تفتان,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه