اخبار داغ

با افزایش ۲۶ هزار واحدی شاخص رخ داد؛

بورس همچنان بر نوار صعود/ رکود ارزش معاملات خرد در سال جاری شکست

بورس همچنان بر نوار صعود/ رکود ارزش معاملات خرد در سال جاری شکست
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ۲۶ هزار و ۵۶۹ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد ایستاد و ارزش معاملات خرد سهام هم به ۷۳۱۵ میلیارد تومان رسید که بالاترین رقم در سال‌جاری است.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه شنبه در ادامه روند صعودی خود سبزپوش ماند. معاملات روز جاری در حالی آغاز شد که شاخص بورس دیروز پس از دو روز منفی، روند مثبت را در پیش گرفت و شاخص بورس امروز هم رشد بیش از ۲۶ هزار واحدی را ثبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص هم وزن در جریان معاملات امروز بیش از ۵ هزار واحد افزایش یافت که استقبال سرمایه گذاران از نمادهای کوچک‌تر را نشان می‌دهد.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۹۱ هزار معامله انجام داند که حاصل آن دست به دست شدن مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۸۱ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۲۹۱ هزار معامله انجام داند که حاصل آن دست به دست شدن مالکیت بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۸۱ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۹۶۷۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۷۳۱۵ میلیارد تومان بود که بالاترین رقم از ابتدای امسال تا کنون است و حقیقی‌ها بیش از ۴۱۴ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۶ هزار و ۵۶۹ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۳۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۵۱۵۳ واحد افزایش عدد ۳۹۱ هزار و ۶۲۳ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۲۶ هزار و ۵۶۹ واحد رشد به ارتفاع یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۳۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۵۱۵۳ واحد افزایش عدد ۳۹۱ هزار و ۶۲۳ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۷ میلیارد و ۳۵۶ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۷۸۹ هزار معامله و به ارزش ۶۰۷۷ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری‌غدیر و پالایش نفت اصفهان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران با ۱۳۰ واحد رشد به ۱۸ هزار و ۳۴۱ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران با ۱۳۰ واحد رشد به ۱۸ هزار و ۳۴۱ واحد رسید.,

معامله گران امروز در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۸۲۵ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۵۰۱ هزار نوبت و به ارزش ۷۵۶۲ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو، شرکت آهن و فولاد ارفع، ذوب آهن اصفهان، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، پالایش نفت شیراز و فولاد هرمزگان جنوب با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص فرابورس بیشترین نقش داشتند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه