اخبار داغ

همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی؛

۶۳۲ واحد متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شد/ تحقق ۸۸ درصدی طرح نظارت بر اصناف در بحران کرونا

۶۳۲ واحد متخلف در سیستان و بلوچستان پلمب شد/ تحقق  ۸۸ درصدی طرح نظارت بر اصناف در بحران کرونا
رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان از پلمب ۶۳۲ واحد صنفی متخلف از اول تا ۱۴ تیرماه در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود شهرکی، رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامونبیان کرد: با توجه به تشدید شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان و بنا بر ابلاغ دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت ویروس کرونا طرح ویژه نظارتی در قالب انجام گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های ذیربط از اول تیرماه در استان شروع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی ادامه داد: در طرح نظارتی بر اصناف که همزمان با اجرای محدودیت‌های کرونایی در سیستان و بلوچستان اجرایی شد، از اول تا ۱۴ تیر ماه ۶۳۲ واحد صنفی پلمپ شد.

شهرکی با بیان این که در این طرح از ۱۴ هزار و ۳۰۸ واحد بازرسی انجام شد و ۳هزار و ۳۸۷ واحد اخطار دریافت کردند، افزود: تحقق طرح نظارت بر اصناف در شرایط کرونایی در سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر ۸۸ درصد بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سمت واحدهای صنفی مراتب را برای بررسی و رسیدگی از روش‌های تماس تلفنی با سامانه ۱۲۴ و مراجه به وب سایت www.۱۲۴.ir گزارش کنند.

وی ادامه داد: توصیه می شود در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، واحدهای صنفی که در شهرستان‌ها منطقه قرمز شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند، برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم از بازگشایی واحدهای صنفی که در گروه یک قرار ندارد (گروه‌های ۲ و سه و چهار) خودداری کنند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه