اخبار داغ

تحویل وسایل شخصی شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» به خانواده‌اش/شهید مجیدی از تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) است

تحویل وسایل شخصی شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» به خانواده‌اش/شهید مجیدی از تربیت یافتگان مکتب امام حسین(ع) است
در آستانه چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» با حضور چند تن از همرزمان شهید و جمعی از مسئولین وسایل شخصی شهید به خانواده معظم وی تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛در آستانه چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» با حضور چند تن از همرزمان شهید و جمعی از مسئولین وسایل شخصی شهید به خانواده معظم وی تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

حجت‌الاسلام ماشاء الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در این مراسم گفت: سردار شهید «سعید مجیدی»  با شهادت افتخار آمیز خود در مسیر احیای دین و دفاع از ارزش های اسلامی گام برداشت و در سخت ترین شرایط ممکن به وظیفه خود عمل کرد.

,

وی افزود: شهادت سردار شهید «سعید مجیدی»  که از تربیت یافتگان مکتب عاشورا و امام حسین(ع) است برای دفاع از ارزش های اسلامی سند شجاعت و پیشتازی فرزندان روح الله(ره) در عرصه های مقاومت و سربلندی است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله اظهار کرد: جوانان مومن و انقلابی با نقش آفرینی در جبهه مقاومت هوشیاری و بیداری خود را در برابر توطئه های دشمنان علیه اسلام ناب را به خوبی نشان دادند و زمینه های امنیت و اقتدار امت اسلام را رقم زدند.

,

وی بیان کرد: شهدا ولایتمداران حقیقی بودند چراکه در سخت ترین شرایط تبعیت محض از ولایت داشتند و امروز حرکت در مسیر ولایت حرکت در امتداد راه شهدا است.

,

عبدی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با نقش آفرینی خود علاوه بر دفاع همه جانبه از حرم اهل بیت(ع) کشور را از توطئه ها و فتنه های دشمنان نجات دادند،گفت:امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت ها و شهادت طلبی این عزیزان است.

,

وی افزود: شهدای مدافع حرم با مجاهدت خود علاوه بر اینکه آرمان های انقلاب اسلامی را زنده نگه داشتند موجب جاوید ماندن راه امام خمینی(ره) و اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی شدند و عزت و سربلندی مسلمانان را رقم زدند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ادامه داد: شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی»  از جوانان بسیجی و قرآنی خوشنام اراکی است که در حیات با برکت خود اخلاق قرآنی و دفاع از ارزش های اسلامی در سیره و روحیاتش موج میزد و امروز بهترین الگو برای جوانان محسوب می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: به منظور گرامیداشت چهلمین روز از شهادت شهید مدافع حرم سردار «سعید مجیدی» پنج شنبه هفدهم تیر ماه از ساعت ۱۹ مراسمی با حضور خانواده معظم شهید و اقشار مردم و مسئولین در گلزار مطهر شهدای اراک با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود که از همین جا از کلیه مردم ولایت مدار و انقلابی شهر اراک دعوت به عمل می آوریم.

,

پاسدار رشید اسلام سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست، پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی روز دوشنبه ۱۷ خرداد، با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم اراک تشییع و به خاک سپرده شد،از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه