اخبار داغ

آزمون دستگاه های نظارتی برای برخورد با تخلفات انتخاباتی برخی از اعضای شورای شهر پردیس

آزمون دستگاه های نظارتی برای برخورد با تخلفات انتخاباتی برخی از اعضای شورای شهر پردیس
تخلفات برخی از اعضای شورای شهر پردیس در انتخابات 28 خرداد، در روزهای گذشته بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است و انتظار می رود دستگاه های نظارتی برخورد قضائی مناسب و قاطع با این تخلفات صورت داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تخلفات برخی از  اعضای شورای شهر پردیس در انتخابات 28 خرداد، در روزهای گذشته بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است. کاربران با اشاره به سوابق فساد اعضای انتخاب شده در این دوره از شورا که در سال های گذشته منجر به برکناری و زندانی شدن آنها نیز شده بود، خواستار برخورد دستگاه های نظارتی از جمله  مجلس با آنها هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر چند صلاحیت  اعضای منتخب شورای شهر پردیس، پیش از این توسط هیات نظارت استان و شهرستان رد شده بود  اما با اعمال نفوذ این افراد در هیات نظارت مرکزی استان، سرانجام تایید شدند.
,
 
,
البته طی 15 سال گذشته این رویه آنها مسبوق به سابقه بوده است و در این دوره نیز شاهد تخلفات گسترده در انتخابات از جمله خرید رای بوده ایم.
,
 
,
علی رغم اینکه  هیات اجرایی شهرستان، چند صندوق پرتخلف را در این دوره از انتخابات باطل کرد، اما هیات نظارت شهرستان و مردم شهر پردیس که با وجود مشکلات در صندوق های رای شرکت کردند  خواستار برخورد جدی با این تخلفات از سوی هیات نظارت مرکزی هستند.
,
 
,
مردم پردیس علی‌رغم گله مندی‌هایی که از عملکرد هشت ساله دولت فعلی و همچنین بی‌تفاوتی‌ ۱۴ ساله اعضای شورای شهر پردیس داشتند، برای لبیک گفتن به فرمان رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در انتخابات شرکت کردند.
,
 
,
به علت رقابت ناسالم بین کاندیداها هیچوقت کسی که دغدغه شهر و شهروندان را دارد به صندلی شورای شهر نرسید. مردم شهر پردیس خواستار این هستند تا مجلس و مسئولانی که در هیات نظارت مرکزی حضور دارند نسبت به این تخلف آشکار کوتاهی نکرده و برخورد قانونی با متخلفین و مجرمین داشته باشند.
,
 
,
گفتنی است  شرکت عمران شهر جدید پردیس در سال ۱۳۷۸ قسمتهایی از شهر را به شورای شهر تحویل داد. اولین دوره انتخابات شورای شهر پردیس در سال ۱۳۷۸ با ۳ صندلی، دومین دوره از انتخابات در سال 1382 با 5 صندلی و سومین دوره از انتخابات که به
,
 
,
نوعی شروع انتصابات قبیله ای در شورای شهر بود از سال 86 آغاز شد. تخلفات در انتخابات شورای شهر تا جایی پیش رفت که در دولت نهم توسط اولین فرماندار پردیس انتخابات باطل اعلام شد. 
,
 
,
انتظار می رود دستگاه های متولی این امر، برخورد قضائی مناسب و قاطع با مجرمینی که در صدد ایجاد نارضایتی و دلسردی در بین مردم هستند داشته باشد تا این افراد یکبار برای همیشه خلع ید شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه