اخبار داغ

استاندار تهران:

روزانه ۸ هزار مگاوات برق در تهران مصرف می شود

روزانه ۸ هزار مگاوات برق در تهران مصرف می شود
محسنی بندپی گفت: روزانه هشت هزار مگاوات برق در تهران مصرف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: روزانه هشت هزار مگاوات برق در استان تهران مصرف می‌شودّ که هزار مگاوات آن مربوط به مراکز ضروری نظیر بیمارستان‌ها است، که نباید برق آنها قطع شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از برق بیمارستان، مراکز ضروری و منازل شهروندان پیگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
استاندار تهران ادامه داد: فردا جلسه‌ای در این خصوص با حضور متولیان امر برگزار می‌شود و علاوه بر بررسی چالش‌های موجود راهکارهایی برای عبور از این بحران ارائه می‌شود.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود میزان مشارکت شهروندان استان تهران در انتخابات ١٤٠٠ را نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ٨ درصد بیشتر دانست و گفت: این افزایش نشان دهنده نقش ویژه فرهنگ عمومی استان است، مردم استان تهران همواره در زمینه‌های مختلف همراه مسئولان هستند و تلاش ما نیز باید معطوف حل مشکلات آنها باشد.
,
 
,
استاندار تهران تاکید کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و موضوعات روز کشور پرداخته شود و راهکارهای عملیاتی و اجرایی جهت مشکلات ارائه شود.
,
 
,
وی اضافه کرد: هر تجمع بالای ۱۵ نفر در استان تهران غیر قانونی است و در صورت مشاهده با آن به شدت برخورد می‌کنیم.
,
 
,
محسنی بندپی گفت: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است، تمام دستگاه‌های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه